پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توافق پرسپولیس با یک اسپانسر جدید

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب: 436585
باشگاه پرسپولیس برای جذب اسپانسر فصل آینده با چند شرکت مذاکراتی را انجام داده که در یک مورد توافقاتی حاصل شده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از اینکه طی روزهای گذشته مسئولان شرکت آسان پرداخت پرشین به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه، مذاکراتی را برای اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس به انجام رسانده، عصر امروز توافقاتی میان دو طرف حاصل شد اما هنوز قرارداد به صورت رسمی به امضای طرفین نرسیده است.

منصوری مدیرعامل شرکت آسان‌پرداخت پرشین در گفت‌وگو با ایسنا با تایید مذاکرات انجام شده با باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاه گفت: مذاکراتی داشته‌ایم اما هنوز توافق کامل انجام نشده است.

فریبا انوری مدیر ارتباط بازاریابی و تبلیغات این شرکت نیز در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر اظهار کرد: ما مذاکراتی را طی روزهای اخیر با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام دادیم و به توافقاتی رسیده‌ایم. اگر مشکلی پیش نیاید، به زودی قرارداد همکاری ما به عنوان یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به امضا می‌رسد.

او همچنین تاکید کرد: ما فقط اسپانسر باشگاه پرسپولیس نخواهیم شد بلکه مذاکراتی را نیز با مسئولان باشگاه استقلال و همین طور چند باشگاه دیگر انجام داده‌ایم تا از این طریق بتوانیم حمایت خود را از فوتبال نشان دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *