پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

کوچ تیم قوچانی از آسمان به "مردم امروز"

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 393286
گردانندگان سابق روزنامه آسمان می‌گویند که این روزنامه بعد از رفع توقیف توسط تیم سابق منتشر نمی‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اکبر منتجبی دستیار محمدقوچانی در برخی نشریات اصلاح‌طلبان، از جمله صدا و مهرنامه، درباره روزنامه "مردم‌امروز" که قرار است به زودی توسط این گروه منتشر شود، می‌گوید: تقریبا کم و بیش خبرهای آن منتشر شده است. در گروه های وایبری و شبکه‌های اجتماعی از روزنامه جدیدی که قرار است منتشر شود نام می برند. روزنامه "مردم امروز" به امید خدا با سردبیری محمد قوچانی منتشر خواهد شد. صاحب امتیاز و مدیر مسئول آن آقای احمد ستاری است که پایه گذار و اولین سردبیر روزنامه همشهری بود.

وی همچنین درباره تکلیف روزنامه آسمان که پیش از این توسط همین گروه منتشر می‌شد اما مدتی توقیف شد و اخیراً رفع توقیف شده است، تاکید می‌کند: درباره آسمان شاید این پرسش مطرح باشد که چه خواهد شد. جواب این است که واقعا نمی‌دانم. طبیعتا محمد قوچانی و بچه هایی که روزنامه آسمان را منتشر کردند، امروز دیگر همراه آن نخواهند بود.

اکبر منتجبی ادامه می‌دهد: امیدوارم روزنامه مردم امروز تجربه جدیدی باشد و بتواند مردم را با روزنامه ها آشتی بدهد. امیدوارم بتوان در آن کارهای جدیدی کرد. امیدوارم بتواند توقع شما و خوانندگان را برآورده کند. اما تلاش می کنیم که مردم امروز با روزنامه‌ای متفاوت روبرو شوند.

به گزارش تسنیم، روزنامه آسمان به دلیل غیرانسانی خواندن حکم قصاص، توسط مراجع قضایی توقیف شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *