جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۵

پدر گزارشگر شبکه خبر پیدا شد

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 423985
پدر گزارشگر شبکه خبر پس از چند روز پیدا شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی تا لحظات اولیه بامداد شنبه خبری از پدر داود عابدی نبود، در ساعات اولیه همین روز داود عابدی با انتشار متن و عکسی در یکی از صفحات اجتماعی اعلام کرد که پدرش پیدا شده است.

امرالله عابدی پدر گزارشگر شبکه خبر بامداد شبکه توسط پلیس پیدا و تحویل خانواده‌اش داده شد. وی ۴ روز پیش بعد از بیرون آمدن از خانه دیگر به خانه برنگشت. پدر عابدی دچار آلزایمر ۳۰-۴۰ درصدی بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آرش
عابدی: اطلاع رسانی وب سایتها باعث پیدا شدن پدرم شد

در حالیکه داود عابدی مجری و گزارشگر شبکه خبر از پیدا کردن پدرش پس از چهار روز ناامید شده بود، لحظاتی پیش داود عابدی با سایت برنامه نود تماس گرفت و خبر خوش پیدا شدن پدرش را داد
پدر داود عابدی پس از تقریبا چهار روز جستجو پیدا شد و آنطور که مجری و گزارشگر ورزشی شبکه خبر می گوید اطلاع رسانی وب سایتها در این راه موثر بوده است و از همه کسانی که در سایتها و شبکه های اجتماعی فراخوان داده بودند تشکر کرد.

عابدی در این باره به سایت برنامه نود گفت: پدرم را در کلانتری ۱۴۵ میدان ونک پیدا کردم.او دو روز پیش در حالی که در اتوبان یادگارامام پیاده می رفته پیدا کرده اند. دقیقا او در کوچه های مقابل وزارت ورزش و جوانان نشسته بوده که یکی از اهالی منطقه به او مشکوک می شود و به پلیس ۱۱۰ زنگ می زند. زمانی که پلیس می آید و سرو وضع پدرم را که پس از دو روز خستگی و تشنگی و گرسنگی با صورتی زخمی می بیند او را به کلانتری می برد. از او می پرسند که اسمت چیست و فقط جواب می دهد اسمش امرالله است و به نام فامیلی اش اشاره نمی کند. البته او گفته در جنت آباد زندگی می کند و پلیس هم او را به جنت آباد می برد اما پدرم به دلیل همان آلزایمر خفیف که گفتم نمی توانسته آدرس خانه را پیدا کند. پدرم از جنب آباد و از وسط اتوبان نیایش تا اتوبان یادگار امام و مقابل وزارت ورزش و جوانان پیاده رفته بود و در سن ۸۵ سالگی نشان داده که چه پیاده روی طولانی داشته است.

یک اتفاق تلخ برای مجری شبکه خبر + عکس / (+تکمیلی)


مجری شبکه خبر در پایان حرفهای جالب تری هم می زند: امروز ظهر می خواسته اند پدرم را از کلانتری ونک آزاد کنند که همان شخصی که به ۱۱۰ زنگ زده بود تا پدرم را شناسایی کنند و به کلانتری ببرند، به کلانتری ونک زنگ می زند و می گوید که در وب سایت ها خوانده است که پدر داود عابدی گزارشگر شبکه خبر گم شده و عکسی که در سایتها منتشر شده با عکس کسی که آن روز به خاطر سرگردانی اش به پلیس زنگ زده یکی است. در هر حال خدا را شکر که به من زنگ زدند و من هم به کلانتری رفتم و پدرم را دیدم خوشبختانه در کلانتری به او غذای خوب داده بودند اما او نزدیک به یک روز و اندی هیچ چیزی نخورده بود و ظاهرا یک شب را در اتوبان نیایش سر کرده بود. البته صورتش زخمی است و باید بررسی کنیم چرا این اتفاق برایش افتاده است.

عابدی از همه سایتها به ویژه سایت برنامه نود که خبر گم شدن پدرش را کار کردند تشکر ویژه ای کرد و گفت: واقعا سایت ها و شبکه های اجتماعی قدرت تاثیرگذاریشان را نشان دادند و اگر سایتها این خبر را روز جمعه منتشر نمی کردند شاید به این زودی ها پدرم را پیدا نمی کردم و کلانتری هم ممکن بود او را آزاد کند و پدرم دوباره گم شود.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله همیشه خوش خبر باشید .
خدا را شکر وسپاس که شادی به خانواده این هموطنمان برگشت .
پروردگار همه ی بیماران را به یُمن این روزهای نورانی شفا بده.
پروردگارا دست تروریست های ستمگر را از سر ملت های مظلوم عراق سوریه یمن و... کوتاه کن .
ضمن ارزوی سلامتی برای ایشان و همه بیماران از این دست، کاش این امکان (رسانه) به نحوی در اختیار همه بود
کم نیستند افرادی از این دست