جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۶
۱۲۵
اخبار ویژه و کوتاه

اظهارات تند علیه دولت در حضور هاشمی/ احتمال برکناری نعمت زاده

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۴
کد مطلب: 374683
حکم اولیه متهم جنجالی خانه فاطمی و بیمه ایران... جوانفکر: نخواستند این موفقیت به حساب احمدی نژاد نوشته شود! ... موسوی خوئینی ها: روحانی بخواهد ما را دور بزند برخورد می کنیم ... توصیه خاتمی در مورد وزیر ارشاد ... بی تدبیری در مورد ارز و واردات کالا ... اعتراض عجیب و غریب خبرنگاران اصلاح طلب به وزیر کشور ...
اظهارات تند علیه دولت در حضور هاشمی/ احتمال برکناری نعمت زاده
گروه سیاسی جهان نيوز ـ خبرنگاران در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نيوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

توصیه خاتمی در مورد وزیر ارشاد

>
خبرنگار جهان با خبر شد اخیراً تعدادی از هنرمندان و شاعران از جمله آقایان ساعد باقری، سهیل محمودی، عبدالجبار کاکایی و... دیداری با آقای محمد خاتمی داشته‌اند. آقای خاتمی در این جلسه از عملکرد آقای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دفاع کرده و گفته که وزارت ارشاد جای حساسی است و نگاه‌های خاصی روی آن متمرکز است، از جمله حوزه‌های علمیه، دفتر رهبری، نهادهای فرهنگی و... مردم هم که همه خودشان را در حوزه هنر و فرهنگ صاحب‌نظر می‌دانند، لذا اینکه کسی بخواهد کاری بکند و رضایت همه را جلب کند، کار سختی است. شنیدم بعد از تذکراتی که داده‌شده و نرفتن رهبری به نمایشگاه کتاب و عدم دعوت دفتر رهبری از وی در جلسات و حواشی جلسه شاعران با رهبری، بی‌انگیزه شده است. وظیفه شما این است که از وی حمایت کنید و روحیه بدهید و برایش ایجاد انگیزه کنید.

موسوی خوئینی ها: روحانی بخواهد ما را دور بزند برخورد می کنیم

>
به گزارش جهان، آقای موسوی خوئینی‌ها در جلسه افطاری اصلاح‌طلبان در منزل آقای عبدالله نوری، شعر معروف «جاده واسب مهیاست، بیا تا برویم» را مصداق وضعیت اصلاح‌طلبان عنوان می کند. وی می گوید: الآن همه چیز برای ما آماده است، اگر کاری نکنیم، برای همیشه باید با سیاست و قدرت خداحافظی کنیم. وی گفته است که آقای روحانی هم باید بفهمد که کجا ایستاده و با چه پشتوانه‌ای انتخاب شده است. روحانی باید تکلیف خودش را روشن کند.

در این جلسه برخی افراد نسبت به مصاحبه‌هایی که تعدادی از عناصر اصلاح‌طلب علیه دولت و آقای روحانی داشته‌اند، انتقاداتی مطرح می کنند که موسوی خوئینی‌ها در پاسخ به آنان می گوید: اتفاقاً من از این مصاحبه‌ها دفاع می‌کنم؛ مصاحبه‌های این روزهای برخی آقایان خوب است تا مردم بفهمند که حمایت‌های ما از روحانی صد درصدی نیست و برای خود آقای روحانی هم پیام دارد که باید بفهمد که کجا ایستاده و با چه پشتوانه‌ای انتخاب شده‌است. وی در این جلسه گفته که باید هرچه زودتر به آقای روحانی گفت که استراتژی‌اش را برای مجلس آینده روشن کند چون اگر بخواهد اصلاحات را دور بزند، برخورد می‌کنیم.

بی تدبیری در مورد ارز و واردات کالا

>
به گزارش جهان، نتیجه یک بررسی درباره تعهد ارزی گروه ۵+۱ در اجرای توافق هسته‌ای ژنو، نشان می‌دهد که با وجود واریز شدن پول به حساب‌های ایران در خارج از کشور، ایران هنوز نمی‌تواند این پول را وارد کشور کند و باید به جای آن اقدام به خرید کالا کند. از جمله بی‌تدبیری‌های صورت گرفته برای واردات کالا به جای پول نفت، وارد کردن حجم زیادی لاستیک اتومبیل از کشور چین است که برخی کارخانجات داخلی را در موقعیت دشوار یا در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

جوانفکر: نخواستند این موفقیت به حساب احمدی نژاد نوشته شود!

>
به گزارش جهان، آقای جوانفکر مشاور رئیس جمهور سابق، در جلسه جوانان حامی آقای احمدی‌نژاد درباره موضوع هسته‌ای گفته است که در زمان احمدی‌نژاد، فضا برای اجرای عزتمندانه توافق هسته‌ای آماده شد، اما نمی‌خواستند این موفقیت به حساب احمدی‌نژاد نوشته شود، اجازه ندادند و حالا دولت روحانی همان کار را انجام می‌دهد.

اعتراض عجیب و غریب خبرنگاران اصلاح طلب به وزیر کشور

>
به گزارش جهان، شورای اطلاع‌رسانی دولت جلسه‌ای با حضور مدیران و سردبیران نشریات اصلاح‌طلب برگزار کرده است. در این جلسه که ۲۵ نفر از مسؤولان رسانه‌های اصلاح‌طلب حضور داشته‌اند، انتقادات شدیدی علیه وزیر کشور مطرح شده‌است. این افراد با غیر همسو خواندن وزیر کشور، این انتخاب را بدترین انتخاب آقای روحانی خوانده‌اند. از جمله انتقاداتی که در این جلسه مطرح می‌شود این است که «وزیر کشور را چه به طرح ساماندهی و سالم‌سازی دریا؟ در ستاد مبارزه با مواد مخدر وقت می‌گذارد، چند جلسه است که در شورای فرهنگ عمومی طرح عفاف و حجاب را مطرح کرده... او باید درباره فضای سیاسی ـ اجتماعی و فعالیت گروه‌ها و احزاب صحبت کند.»

اظهارات تند علیه دولت در حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت

>
به گزارش جهان، در جلسه اخیر روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب با آقای اکبر هاشمی رفسنجانی، آقای فؤاد صادقی، سردبیر سابق سایت بازتاب و مدیر فعلی سایت آینده، مجری مراسم بوده است. وی در ابتدای صحبتش خواستار آزادی برخی افراد که به جرم جاسوسی بازداشت شده اند، می شود. در این جلسه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حضور داشته، آقای هاشمی خطاب به آقای مهدی خزعلی می‌گوید که خوشحالم که شما را اینجا می‌بینم و آزاد شدی و چندین مرتبه با وی به مطایبه و مزاح سخن می گوید. در این جلسه اظهارات خیلی تندی توسط برخی شرکت‌کنندگان در جلسه بیان می‌شود و فضای کشور را، فضای خفقان و دیکتاتوری و پادگانی می‌خوانند و اظهارنظرهایی هم علیه رئیس‌جمهور مطرح می‌شود و از آقای هاشمی می‌خواهند که به رئیس جمهور فشار بیاورد تا «قال قضیه اصولگرایان» برای همیشه کنده شود.

مافیای چادر مشکی هم فعال شد

>
به گزارش جهان، نتایج یک گزارش تحقیقی نشان می‌دهد، در حالی‌که ایران اولین مصرف‌کننده چادر مشکی در جهان بوده و همچنین اولین واردکننده آن است، با این وجود دست‌هایی در کار است تا کارخانجات ایرانی به سوی این تولید حرکت نکنند و هر بار تلاشی برای ساخت کارخانه مخصوص این پارچه صورت گرفته با شکست روبرو شده است. گفته می‌شود در حال حاضر هر متر پارچه چادری حدود هفتاد سنت تا یک دلار ارزش دارد و با احتساب هر قواره چادری به مقدار ۵ متر، قیمت پارچه وارداتی برای هر چادر، حداکثر ۲۰ هزار تومان است که مافیای این دلال بازی قیمت آن را تا ۲۰۰ هزار تومان بالا می‌برند.

احتمال برکناری نعمت زاده تا اواخر شهریور

>
به دنبال نارضایتی دولت از اقدامات آقای نعمت زاده، خبرنگار جهان با خبر شد احتمال دارد وی تا پایان شهریورماه برکنار شود. گفته می شود سابقه دوستی رئیس جمهور و رودربایستی وی با وزیر صنعت دلیل این تاخیر بوده است.

اصلاح طلبان به دنبال امام جمعه شدن سیدحسن خمینی

>
خبرنگار جهان با خبر شد که جمعی از اصلاح طلبان به دنبال مطرح کردن حجت الاسلام سیدحسن خمینی به عنوان امام جمعه قم هستند.

حکم اولیه متهم جنجالی خانه فاطمی و بیمه ایران

>
شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آنست که م. ر. متهم جنجالی پرونده خانه فاطمی و بیمه ایران که از مسؤولین بلند پایه دولت قبلی است، به ۵ سال حبس و بازگرداندن مبلغ ۸ و نیم میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده است. ظاهرا این حکم در مرحله بدوی است و هنوز قطعی نشده است.
قوه قضاییه در ماه های اخیر با برخورد قاطع با دانه درشتها نشان داده است، عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصولا از نگاه شما اصلاح طلبان فتنه گر و دزد و قاتل هستند مگر اینکه خلافش ثابت بشه!
علی
از نظر شما هم امریکا کشوری دوست و با ادب و متمدن و بشر دوست است مگر خلافش ثابت بشه
در ضمن این نگاه ما به اصلاحات نیست بلکه این سابقه درخشان انهاست
حسین ف
علی آقا فارغ از اینکه اصلاح طلبان چه کسانی هستند اول باید معنی اصلاح طلب را بدانیم : خیلی ساده است فردی که بخواهد اصلاح بکند چه چیز را ؟ آن چیزهایی را که فعلا هستند و نیاز به اصلاح دارند ؟ آن چیزی را که باید اصلاح شود را هم کنار میگذاریم ، آیا به نظر شما افرادی که در این سی سال در امورات بودند و مسئول امورات هستند و یک شبه از این رو به آن رو شدند و رنگ عوض کردند میتوانند امورات را اصلاح بکنند ، آیا کسی که سی سال در مناصب اقتصادی بوده است و بسیاری از مشکلات اقتصادی در نتیجه سوء مدیریت ایشان و همفکران ایشان میباشد میتواند اوضاع اقتصادی را اصلاح بکند آنهم به نفع مردم ، بالاخره که مشکلات اقتصادی چاره ای دارد سوال اینست که اینها در راس امور بودند و از حدود 13 سال پیش نیز در مناصب اقتصادی بودند چرا نتوانستند آیا شما فکر نمیکنید که اینها شاید اصلا نمیتوانند ، دولت جدید سر کار آمد وزرای جدید سرکار آمدند اگر مثلا وزارتخانه صنعت ، معدن و تجارت را در نظر بگیریم یک وزیر عوض شد با برخی معاونانش و شاید هم مدیران استانی اش آیا به نظر شما مشکلات از قبل کم شده است به نظر بنده نخیر بلکه بیشتر شده است آیا در بدنه وزارتخانه صنعت ، معدن و تجارت همه مشکل دارند باید بگویم بله خیلی ها مشکل دارند زیرا هیچگونه نظارتی بر ادارات انجام نمیشود و هیچگونه بازخواستی از آنها انجام نمیشود بیشتر انتخابهای وزارتخانه ها و مدیران استانی بر اساس ستاد انتخاباتی انجام میشود مشکل اینجاست علی آقا چرا ما خودمان را مشغول این به اصطلاح اسمها کرده ایم آیا مشکلات کشور ما با رفع تحریمها حل میشود ، چکار باید بکنیم تا تحریمها برطرف گردد ؟ علی آقا اگر رفع تحریمها مشکلات را رفع میکرد پس باید این کشورهای دوروبر ما اصلا مشکلاتی نداشتند ، افغانستان و پاکستان را کنار میگذاریم آیا ترکیه و آذربایجان و عراق که با آمریکا در ارتباط هستند و همین آذربایجان ما که مطیع بی چون و چرای آمریکا میباشد مشکلی ندارند ، مشکلات آنها بسیار وسیع میباشد و کشور ما برای آنها بهشت میباشد
Iran, Islamic Republic of
از نظر اینها اگر خلافش هم ثابت شود قبول ندارند چه بسا که هزاران بار ثابت شده فقط به شرطی قبول دارند که سرباز آمریکائی با لگد درب خانه شان را بشکند ولوله تفنگش را در حلقشان فرو کند چه بسا هنوزم انکار کنند
Spain
تا دیروز آقایان می گفتند دوران سخنان یک طرفه گذشته ، حالا چرا اینهمه برای منبر دست و پا می زنند ؟
اصلاح طلب و اصول گرا همگی یک...
اصلاحات ما ریشه در اسلام دارد همانطور که امام حسین فرمود ... لطلب الاصلاح فی امت جدی .... شما از حرص قدرت و رانت چشم دیدن اصلاحات را ندارید
خخخخخخخخخ
اصلاحات شما ریشه در آمریکا دارد ..سوروس که یادت هست ؟
پيروز
در اصلاح طلبان هم آدم خوب هست هم آدم ناجور در اصولگراها هم همينطور است اسم يا برچسب ،شخصيت وعملكرد افراد را نه تطهير ميكند نه آنها را تكفير ميكند بلكه عملكرد است كه جواب ميدهد فرقي نميكند چه كسي باشد ما وشماجزء همين مملكت هستيم اگر كارهاي مملكت درست پيش برود ما هم از آن سود ميبريم چه دولت اصلاحات باشد چه دولت اصولگرا ما از تورم ضررميكنيم شما هم ضرر ميكنيد موضوع عملكرد افراد فعلي است كه با ادعاهاي پر طمطراقي كه ميكنند همسان نيست مثلا تورم چقدر كاهش يافته مردم آن را به راحتي لمس ميكنند شما وقتي در صحبتهاي آقايان دقت كنيد ميگويند ما برق و آب و گاز را پانزده تا بيست درصد گران كرديم قبض را كه نگاه ميكنيم رقم اضافه شده بيش از اين مبالغ است وقتي به اداره گاز و برق كه ميرويم ميگويند حدود چهل درصد به قبوض اضافه شده به برق هم تا همين حد اضافه شده اما اعلام نميكنند بعد شما اين را بر مواد غذائي و ساير اقلام پر مصرف كه اضافه كنيد ميفهميد تورم يا گراني چقدر است سال گذشته با وجود دلار 3700-3800 توماني برخي اقلام ارزانتر از امسال بودند هيچكدام از اجناس هم ارزان نشدند با وجود اينكه دلار به 3100-3200 رسيد بلاخره مشخص نيست چه كسي راست ميگويد همه ميخواهند برمناصب دولتي تكيه بزنند و توپ را به زمين قبليها بيندازند شما فقط صحبت هاي ديروز روحاني را گوش كنيد متوجه خواهيد شد تناقض در كجاست و چرا اينقدر بحث در اين خصوص بالاست . مباحث بسيار است و وقت ميخواهد منتها كسي دشمن جناح مقابلنيست برخي ها اصرار دارند طرف مقابل خودشان را دشمن نظام ومملكت نشان دهند و خودشان را دوست مردم
کسانی که نسبت به طرح سالم سازی دریا (جداسازی محل شنای زن و مرد) طرح حجاب و عفت و ... اعتراض می کنند. شما اسمشون رو چی می ذارب؟
منطغد
باغیرت نوین.
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
خودت یه زحمت بکش یه دو دوتا چهارتا بکن ببین خدا وکیلی غیر از اینه؟ من نمیدونم این اصلاحاتیا چه سودی میکنن کشورو اینقدر تو حاشیه میبرن.
مگه غیر از اینه؟
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینطوره.....
چند در صدشان فتنه و فتنه گران را محکوم کردند و از آنها تبری جستند؟
چهار ممیز هفتاد وشش صدم درصد !
Iran, Islamic Republic of
از نگاه ما نه قربان، از نگاه به عملکردی که ازش تبری نمی جویند اینگونه است
نه بابا جدا؟
اینکه ثابت شده هر اصلاحطلبی رو نام ببرید یه گندی زده فتنه78و88ومجلس ششم و روزنامه های زنجیری رو
Spain
مگر غیر از این است ؟ مگر فتنه 88 را ما رقم زدیم ؟ مگر قراردادهای ننگین کرسنت ، توتال دانشگاه هاوایی و ..را ما رقم زدیم ؟
چراغعلی
شیمون پرز رئیس جمهور رژیم کودگ کش: اصلاح طلبان بزرکترین سرمایه های اسرائیل در ایران هستند نتانیا هو نخست وزیر رژیم کودک کش : اصلاح طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم آخوندی در ایران میجنگند اوباما رئیس جمهور آمریکا :حمایت از اصلاح طلبان یک هدف استراتژیک برای آمریکاست
خب که چی؟
عزیزم ! متن آقای چراغلی رو دوباره بخون تادستگیرت بشه !!
بخدا اکثر نفرات دوره دوم خاتمی باند باز و اختلاسگر بودند مگر شما نتونی چشم تو باز کنی!
اگر روحانی خودش وزیر صنعت را بردارد من حامیش خواهم شد چون مطمئن هستم باند بزرگی کنار خواهند رفت مخصوصا در خودروسازیها
United States
اين مشكل شماست ....
ح ف
اکثریت قریب به اتفاق اصلاح طلبان کسانی هستند که تا به قدرت نرسیده اند شعار آزادی بیان تضارب آرا تحمل مخالف ارج نهادن به انتقاد سازنده شایسته سالاری دموکراسی جامعه مدنی و.... عناوینی از این دست سر میدهند و چون به قدرت رسیدند مخالف را به جهنم حواله مدهند منتقد را بی شناسنامه و بی سواد میخوانند فقط افراد خانواده و حزب خود را شایسته میدانند هر صدایی جز صدای مجیز گویان را خاموش میکنند ...
ح ف
از این به بعد یا نظرات من را ننویسید یا کامل بنویسید
دقیقا درسته چون سابقه شون چنین چیزی را اقتضا میکند
اصلاح طلب و اصولگرا مهم نیست انچه مهم است خط ولایت و امام است که حق است وحقیقت را میگوید وهر کسی در این خط باشد حق است چه اصلاح طلب باشد چه اصولگرا.
باید حق و حقیقت را شناخت تا طرفداران آن را شناخت
م
جناب اقای روحانی ازاینکه تورم رابه صفر رساندید وحتی دولت هاشمی وخاتمی را خاک دادید متشکریم ولی نفههمیدیم افزایش صد درصدی قیمتها چیست ازاینکه زیاد برد برد را تکرار می کنید مارا به یاد پیشنهاد مشرکان انداختید که کفتند به پیامبر یک مقدار تو کوتاه بیا یک مقدار ما خوب الحمد لله تحریم را هم که شکستید نود درصد مردم هم که از شما راضی هستند که درانصراف ازیارانه نشاندادند باهمه دولتها هم که رفیق شدید ادمی که این همه موفقیت داشته چرا عصبانی شود ومخالفین رابه جهنم ببرد شما اوبامار تحمل می کنید این ترسوهای داخل را هم تحمل کنید ضمنا معنای شجاعت را هم فهمیدیم یعنی تسلیم دربابر کسانی که به قول شما ظالمانه مارا تحریم کردند موفق باشید
هزارتا مثبت...
Iran, Islamic Republic of
عالی بود . ایول
ناشناس.
فوق العاده بود
مهدی
مراقب خودت باش حقوقدان میاد با کلید معروفش در جهنم باز میکنه می اندازت تو جهنم
Iran, Islamic Republic of
سید حسن نه دنباله رو پدر بزرگش هست نه .....
میثاق مرادی زنده رودی
لعنت برهمه تک تک فتنه گران
دوباره خاتمی حرف زد واقعا اگه حرف نزنه میگن مرده ؟
....
Iran, Islamic Republic of
مگرسید حسن خمینی که ازنسل خمینی کبیراست و دارای درجه اجتهاد و فقاحت است و عالمی بزرگ است ، لیاقت امام جماعت راندارد ؟....
....از طرفی نسب مهم نیست مهم عملکرد فرده که چقدر در جهت امام هست.
عالم بزرگ مهم نیست، عامل بزرگ بودن مهمه.هم خون بودن با امام مهم نیست، هم فکر بودن با امام مهمه.
رضا
خداوند پدر بزرگ و پدر محترمشان را رحمت کندو با اولیاالله محشور گرداند
شهر مقدس قم
جای .... نیست
فرزندی معیار است؟ ا...
Iran, Islamic Republic of
هرکس که هنگام خطر برای انقلاب و اسلام، سینه سپر نکند و بلکه سکوت کند حتما عالمی بزرگ نیست و لیاقت خیلی چیزها را ندارد. جهت مداقه ب بیشتر به وقایع سال 1388 مراجعه شود
سید حسن خمینی با عملکرد منفی در فتنه88 ...نمی تواند امام جماعت شود
Spain
آخه شما تندروها تا دیروز می گفتید دوران منبر گذشته !!!
اگه شد يادت باشه بري پشت سرش نماز بخوني با سواد شناسنامه دار ....
قمر تاج خانوم
....حسن آقا یک نماز جمعه در انجا بر پا کنه
Iran, Islamic Republic of
امامت جمعه شایسته و برازنده کسی است که میانه روومعتدل و عاقل و باسواد ومردمی باشد مانند آیت الله سید حسن خمینی .
اعتدال از نوع برخوردشون توی حرم امام با نجار معلومه!
آنقدر معتدل که در هنگامه فتنه.......
Iran, Islamic Republic of
آیت الله.......
حکیم و فرزانه و وارسته و عارف و سالک و ... را یادت رفت بگی...
شایسته و برازنده و ... بلی در سخنان رئیس جمهور مشاهده شد ! ایشان را هم جلو تر از سید حسن مطرح کردند
Spain
خیلی جالب میشه که تندرویی چون تو شاخص اعتدال رو مشخص کنه 1!!
خاطره
United States
من که از امام جمعه شدن سید حسن استقبال می کنم.
می توانید بروید توی کویر نمک نماز جمعه برپا کنید و از خطبه های نمکین ایشان فیض ببرید.
خب یه ستاد اسقبال واسشون تشکیل بدین !
البته شما آن خاطرات را هم از حسن سیاست می دانید
خوشا آنان که هیچ نفهمند
حسین
سابقه زیبای او در فتنه 88.......
Spain
خودت تنهایی به استقبالش برو !!!
علی اصغر
خاطره... قرار بود تو فقط برای رفسنجانی نوشابه باز کنی از گلیمت پارا فراتر گذاشتی .
جهان جان شما واقعا ابروداری می کنید ومتهمان را هیچ وقت نام نمی برد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مثلا در جریان محاکمه فرزند اقای هاشمی هم الا اسم نبردید؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونجا هم م-ه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی اینجا بجای .....شد م-ر
هادی
جهان نیوز این خبر های ویژه ات دیگه خریدار نداره ...
پس تو این جا چکار می کنی ؟!
عصمت بابلی
هادی ! بروسایت اتنخاب و فرارو و عصر ایران و آرمان بخون کیف میده
United States
احوال دلواپسان لرزان؟؟ بخاری هستا اگه خواستید :))
Spain
یخ بدم خدمتت دل آرام ؟
Iran, Islamic Republic of
اون مردی که از خدا می‌ترسید و دشمنان اسلام و انقلاب را تحقیر می‌کرد رفته است و
این مردی که ...
مگر قحط الرجال است که ایشان امام جمعه، ام القرای جهان اسلام شود . وای به حال اینها که همه چیز را سیاسی میبینند.
آنهایی که دیروز دشمن امام بودند امروز دشمنی با سید حسن را پیش گرفتند
Spain
کسانی که دیروز دشمن امام بودند امروز دوستی با سید حسن را در دستور کار قرار دادند !!!!
چراغعلی
اشتباه گفتی آنهایی که دیروز دشمن امام بودند امروز شدن نوشابه باز کن این بابا
United States
البته الان نماز جمعه ها نیاز به خطبای جوان دارند .
Spain
جوان عالم فاضل !
و انقلابی و متقی .
بيبي
ما كه نمي دانيم هر كه خوبه بگذاريدش تا موفق باشيم ........
مهر
نعمت زاده اگر نرود صنعت کشور در آینده نزدیک با مشکل رکود مواجهه خواهد شد .ضمن احترام به افراد سالمند باید عرض کنم توان جسمی ایشان اجازه چنین شغل سخت را نمی دهد.وقتی در بعدازظهر آقای وزیر در جلسه مهمی چورت می زند و اصلا متوجه امور نیست چگونه می خواهد بعد از آن تصمیم بگیرد.از ما گفتن از شما .....
با سلام
زمان دکتر احمدی نژاد اینها هیچ جایگاهی نداشتند و شما با تخریب دکتر احمدی نژاد راه را برای اینها بازگذاشتید. چرا متوجه نیستید چه خیانتی کردید؟ جریان دوم خرداد مرده بود شما زنده اش کردید
مشکل اطرافیان و ...مشکلی مشترک بین همه اینهاست و به واسطه همین همگی به مردم ضربه زدند
ادبیات روحانی خیلی شبیه هاشمی رفسنجانی است
....
لطفا شهرت اصلی ایشان را بنویسید: سیدحسن مصطفوی. باور کنید هیچ شباهتی به پدر و پدربزرگش ندارد
قمر تاج خانوم
در عوض خیلی به پدررنش و دایی اش صادق طبا طبایی شبیه است ننه
فلاسفه گویند:
هر حادثه در تاریخ دوبار اتفاق می افته . اولین بار بصورت تراژدی و بار دوم بصوری کمدی تکرار میشه...... دوره هاشمی تراژدی بود و حالا دوره روحانی بصورت کمدی تکرار میشه
نواب صفوي
Iran, Islamic Republic of
چند وقت پيش كامنتي تند در خبرآنلاين در جواب جسارت صادق زيباكلام به آيت اله سيد احمدخاتمي نوشتم كه جاي تعجب داشت ارائه شد.حقير ارادت خاصه به امام(ره) و فرزند ايشان حاج احمد آقا دارم.حقير تحصيلات دانشگاهي فني وانساني وحوزوي داشته كه نه دليل فخر بلكه به جهت تجربه عرض ميكنم.به نظر من امام جمعه شدن هفت خوان داره وامام جمعه قم شدن هزار خوان كه با تمام احترام به خانواده نوه امام با سابقه ايشان و علم ايشان كه واضح ميباشد بنده نظري در مورد تقواي كسي چون شانيتش را ندارم نميدهم.امام جمعه قم شدن ايشان را در قم تقريبا محال ميدانم ايشان در سايه پدر و جد بزرگوارشان شهرت دارند كه كفايت نميكند...
عبدالهی
سید حسن عالم وارسته ای است ولی اصلاح طلبان قصد تخریب ایشان را دارند باید ....
نماینده ها باید رییس جمهور را استیضاح کنند
به جه دلیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روحانی در سخنرانی های استانی ....
محسن رضایی در مناظره انتخابات 92 خطاب به صحبت های حاج حسن روحانی:
"آقای روحانی اگر بخواهد با این عصبانیت و این داد و بیدادی که کردند سکان کشور را بدست بگیرند، خداوند رحم کند به این کشور."
جناب حجه الاسلام روحانی !! شما که در مقابل بیگانگان آهسته سخن میگویید !!!
بهتر است در مقابل هموطنان هم کمی مودب باشید !!
کلیدی که همه ی قفل ها را باز کند شاه کلید است !

....
Iran, Islamic Republic of
چه دیر .اگر زمان مسولیتشان برخورد میشد چه بسا جلوی خیلی از رانتها ودزدیهای دیگر گرفته میشد.درد ما هم همین هست
Iran, Islamic Republic of
ماجرای غم انگیز چادر مشکی را پیگیری کنید. همه از مافیا می گویند ولی هیچ کس کاری نمی کند. یعنی این مافیا از نمایند مجلس و دولت قویتر است؟
خوش باشید
....نوه امام خمینی به روز و اتفاقا" جوان پسند فکر میکنه ...
باشه خوش باش !
Spain
جوان پسند نه ، فتنه گر پسند !
Iran, Islamic Republic of
مرتضوی رو که به جای خودش نشوندید ....
رئیس کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت قبل رو دریابد...!!! پاک ترین دولت تاریخ!!! :))))
ولی بازم خیلی به م.ر حال دادن! فقط 5 سال حبس و 8/5 میلیارد تومان جریمه؟؟؟!!!
Spain
پاک ترین دولت که دولت خاتمی فتنه گر بود با آن فجایع و قراردادها و اختلاس های نفتی که هنوز هم داریم تاوانش رو می دیم ...دادگاه خارجی هم ایران را محکوم کرده ، که اینها را باید از حلقوم خاتمی و جونیور بیرون آورند ...
اگر همه وقایع را شما بیسوادها با هم بخوانید می بینید که آنچه که می گویید از روی جهالت و خشم است نه واقعیت.
علی (ع): آتش خشمت را چنان فروزان کن که خودت را نسوزاند.
این روایت در حق شما افسادطلب های بیسواد است ..
...
اگه این اتفاق بیفته مردم به نماز جمعه نمی آیند.
....
هاشمی می خواست چه کنه؟
سید
چه سیاستمدارانی!!!
زنده باد اصلاحات
من در جلسه روزنامه نگاران با آیت الله العظمی هاشمی بودم نظر ابن بزرگمرد تاریخ اسلام هم همین بود...
Spain
جیره خوار عزیز ! اگر این بزرگمرد در توانش بود خودش رو امام جمعه می کرد !!!
سرور
این عظمی که گفتی پس یعنی چه؟
ساسان
حسن خمینی در حدی نیست که امام جمعه یک شهر بشه
کوروش
قم که الان یک امام جمعه انقلابی داره،بهتره همون جماران امام جمعه بشه چون حرفاش بدرد همون اطرافیانش میخوره
...
اعتدال ب سود و منفعت...
ایشون بهتره بره امام جمعه ی یزد بشه ....
منطغد
یعنی نعمت زاده دارمیره به جهنم؟کی نوبت عامل کرسنت میشه؟
405
Finland
بچه های نیروگاه هیچگاه به کاخ نشینان اجازه امام جمعه شدن را نمی دهند
Ali
یعنی 8.5 میلیارد اون سالها با الان هم ارزش هست؟
خدایا فرصت اختلاس در الان و پس دادن ان در 5 سال بعد را نصیب ما نیز بگردان!
چه کسی بهتر ازایشان. احمدخاتمی ؟؟!!
عشق ملت خاتمی ویارانش هستندچرانمیخواهیدباواقعیت کناربیائید؟
تو هم بهتر اینو تو مغزت کنی که این آقا دیگه فسیل شد خودتو خسته نکن !
یکی
مهم ترین دلیل موضع صریح رئیس جمهور، خواست مردم بود.
روحانی چندین بار به صراحت گفت روی حرف های خود هست، ولی هر روز عده ای خواستند دولت رو به اسم خودشون بزنن.
.
خوب منطقی ترین کار این هست که آقای رئیس جمهور به صورت عملی نشون بده که روی حرف هاش هست. و اون اینه که یک تشری به دلواپس ها بزنه.
پس منطقی این است که حکم اعدام سران فتنه که 8 ماه جنایت کردند چیزی جز اعدام نباشد...
مگر جرم نقد بیشتر از آشوب است ؟
قم رو نشناختید محاله مردم قم همچین امام جمعه ای رو بپذیرند
شما فکر کردی قم خودت و تندروهای دور و برتید؟!
قم و قمی بسیار باصفا و با کمالات تر از آن اند که شما می پنداری.
قدم سید حسن فرزند آن پیر سفر کرده بر سر و چشمانمان
بچه عمار یاسر قم
اتفاقا من هم قمی هستم ، ومخالف این آقا ...
شما افرطیون اقلیت از طرف قمی ها نظر نده ...

سکوت کن
Iran, Islamic Republic of
پرونده های دولت های اصلاحات و سازندگی چی شد؟
رهرو ولایت
آقایون خواهش میکنم شما را چه شده ما همه با هم برادریم باید وحدت خود را حفظ کنیم برای استقلال کشور و حفظ انقلاب اصول گرا و اصلاح طلب نداره همه ایرانی هستیم و پیرو رهبری