جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

ارزش يورو در برابر دلار افزايش يافت

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 424984
ارزش یورو در برابر دلار در معاملات روز پنجشنبه افزایش یافت.
به گزارش جهان، افزایش امیدواری ها در خصوص پیشرفت در پرونده مربوط به بدهی های یونان، نقش مهمی در افزایش ارزش یورو در برابر دلار داشته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، در مقابل یک دلار و ۹ سنت و ۳۳ واحد پایه یک سنت خرید و فروش شد که نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری بیشتری است. ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و ۹ سنت و شش واحد پایه یک سنت بود.

ارزش یورو در معاملات روز گذشته به یک دلار و هشت سنت نیز رسیده بود که پایین ترین میزان از یک ماه پیش تاکنون بوده است.

ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به ۱۳۵ و ۴۹ صدم ین بود. ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به ۱۳۴ و ۸۳ صدم ین بود.

ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به ۱۲۳ و ۹۳ صدم ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به ۱۲۳ و ۶۳ صدم ین بود.

منبع: واحدمرکزی خبر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *