جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳۵

وزیر کشور: قطع یارانه‌ها را آغاز کرده ایم

پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 319981
وزیر کشور با اشاره به اینکه قطع یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: بالاتر از آن هدایت یارانه‌ها است.
وزیر کشور: قطع یارانه‌ها را آغاز کرده ایم
به گزارش جهان به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان با اشاره به جابجایی استانداران اظهار کرد: این جابجایی‌ها یک رسم است و امیدواریم تبدیل به خیر و نیکی برای همه باشد.
 
وزیر کشور با بیان اینکه، جابجایی‌ها نباید موجب دلخوری شود تصریح کرد: هر دولتی با یک نگاه و گفتمان و رویکرد ویژه بر سر کار می‌آید و مردم به دولتها رأی می‌دهند و توقع جابجایی‌ها را در مسئولیت‌های کلان و اصلی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه مراجعه و پیگیری مردم به طور مستمر موجب جابجایی‌ها می‌شود افزود: این امر به دلیل ضعف مدیران نیست بلکه برای حرمت گذاشتن به نظر مردم است.
 
رحمانی‌فضلی ادامه داد: جابجایی استانداران در 31 استان کشور انجام می‌شود و انتخاب استانداران با مشورت انجام می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه اگر هماهنگی بین نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه و استاندار نباشد با مشکل مواجه می‌شویم یادآور شد: اجماع صد درصدی روی افراد اتفاق نمی‌افتد و اجماع نسبی پیگیری می‌شود.
 
قطع یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم
 عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به اینکه قطع یارانه‌ها را آغاز کرده‌ایم اظهار کرد: بالاتر از آن هدایت یارانه‌ها است.
 
وی با بیان اینکه سالانه 40 هزار میلیارد تومان یارانه در کشور پرداخت می‌کنیم افزود: اگر یارانه را بتوانیم با سود 30 درصد به مردم دهیم می‌توان آن را تبدیل به سرمایه‌گذاری کرد.
 
وزیر کشور درباره مذاکره اخیر متذکر شد: مذاکره را  انجام می‌دهیم اما دل به مذاکره نمی‌بندیم.
 
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی عزت دوباره در دنیا پیدا کرده و در جهان پیشرونده است و این امر به دلیل درایت رهبری و انتخاب مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند
جلوی ضرر رو از هر جا که بگیری سوده من با اینکه کارمندم یارانه نمیگیریم چون از اول با این شکل پرداخت مخالف بودم و نوعی توهین میدانستم و دیدیم که اسیب جدی به اقتصاد کشور و مردم زد ظاهر قضیه اینه که شما یک مبلغی رو میگیری ولی چند برابرش رو باید در جاهای مختلف بدی هر کسی که از حداقل مسائل اقتصادی بدونه می فهمد که این نوع پرداخت یعنی رشد نقدینگی و این رابطه بسیار مستقیمی با تورم داره و برای کشور ما یک فاجعه است که بالای 40 درصد تورم داشته باشیم و مقام اول یا دوم رو در دنیا داشته باشیم و افغانستان که یک هزارم منابع ما در هیچ زمینه ای نداره و در وضعیت جنگی هم به سر می بره تورم زیر 10 درصد داشته باشه جالبه بدونیم همین کشورهای غربی و توسعه یافته که در خبرهای صداوسیما سعی میشه به طرز فجیعی بحران زده معرفی بشوند تورم شان به زحمت به 3 درصد و 5 درصد میرسه اگر اونها بحران زده محسوب میشوند پس به ما باید چی بگند اینه که باید بیشتر مطالعه کنیم که این شکل هدفمندی جز به نابودی اقتصاد نتیجه دیگری نصیب ما نمیشه و باید هدفمندی در مسیری قرار بگیره که به رفاه عمومی و کاهش تورم منجر بشه نه به فقر عمومی و رشد تورم
محمد
سلام دوست عزیز صدایت از جای گرمی به گوش میرسد خوب است بعد از اعلام واریز یارانه سری به عابر بانکها بزنید واقعا چه افرادی درصف ایستاده اند.مردم واقعا اگر نیاز نداشته باشند به اندازه شما هم نمی فهمند و اینگونه به عابر بانکها هجوم می اورند.
شهروند
برادر عزیز اول بحث به من تهمت دروغگویی زدی که من کارمند نیستم و نفسم از جای گرم بلند میشه چون در جامعه ما دروغ زیاد شنیدیم هرکی هم که راست میگه باورش نداریم گناه این تهمت هم به پای خودت . دوما من کی گفتم یارانه رو نباید به نیازمندان داد؟عرض کردم این شکل پرداخت بازهم به نفع همون پولدارهاست چرا که اولا نیازی به این ندارند دوما اگر تورمی ایجاد بشه بازهم این قشرضعیفه که بیشترین اسیب رو می بینه من گفتم شکل پرداخت ایراد داره و تازه این که برادری به من گفته چون طرفدار روحانی هستم و صادق نیستم برادر من مگه هر کسی که به روحانی رای داده خارج از نظامه و گناه کبیره کرده ؟روحانی رییس جمهور کجاست ؟مگر در همین انتخابات مورد تایید رهبری عزیز انتخاب نشده؟تازه هرکسی که به روحانی رای داده پولداره ؟ودیگر اینکه رای من رو مگه دیدی اینقدر با اطمینان حرف میزنی ؟عزیز من هم وطن من برادر انقلابی من من فقط یک بحث علمی در مورد یارانه کردم چرا اینطوری جواب میدی ؟
اقا صادق باش تو يك كارمند نيستي يكي از طرفدرهاي حسن روحاني هستي والا اگه كارمند بودي درد كارمند ها را ميفهميدي چرا ريا كاري ميكني داداش
یارانه رو هم بدید به آقازاده ها تا شاید کمی سیر بشن
علی
آقای وزیر نگویید جابجایی استانداران بگویید قلع وقمع همه انان و آوردن افراد جدید ودورریختن افراد با تجربه کجای این کار جابجایی است یکی از این استانداران به استان فارس تحمیل شده 9 نفر ازنمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه در استان با انتصاب وی مخالف بوده اند وحتی شنیده ایم که خود شما هم مخالف بوده اید ولی گویا باگذاشتن قایم مقام برای شما همه اختیار عزل ونصب را به وی سپرده اند در حالی که شما دربرابر نمایندگان مجلس مسؤلیت دارید
منصور
آقای کارمند
من خانواده ای میشناسم که بدون سرپرست است و امورش از یارانه میگذرد. خانه شان مانند من و شما مجلل نیست اما دخترانی دم بخت دارد و پسری دانش آموز.
این دوخواهر بدون یارانه و بی کار چه کنند/
کمیته و بهزیستی ماهی 50 هزارتومن میدهند. آیا شما میتوانی با 50 تومن زندگی کنی؟؟؟
شهروند
دوستان عزیزی که فقط نمره منفی میگذارند کاش کمی هم توضیح میدادند کجای نظر و مطلب من دارای اشکال است ؟
خوب شما با یارانه نگرفتنت تونستی جلوی تورم رو بگیری؟ حالا هم یارانه نمی گیری هم تورم بالای 45% رو باید تحمل کنی. دادن یارانه به خاطر این بود که همه مردم به یک اندازه از انرژیهای فسیلی استفاده کنن و اگه کسی می خواد بیشتر مصرف کنه پول واقعیش رو بپردازه اینکه دیگه لطف دولت به ملت نبود که حالا بخواد قطعش کنه.
همش اشکال داشت
حسن
میدونی کجای نظرت اشکال داره از جایی که اونایی که سیرن از گرسنه ها خیر ندارن شما هم که خبر ندارین از حال وروز مردم من یک خانواده میشناسم که یک زن با دوتا بچه است به نظرت ناهار یک بار دیدم چی بخورن خوبه نون خالی با پیاز آخه تو مملکت امام زمانی باید یکی اینجوری باشه یکی ساعت 30000 دلاری ببنده دستش میدونی مشکل کجاست مشکل اینجاست که اینا جراءت ندارن یارانه سه دهک بالا رو قطع کنند به خاطر همینه
عمرا اگه کارمند باشی ! من یه کارمندم وچشمم به همین چندر غاز یارانه ست واسه اواخر برج !
قبلا هم عزت داشتین و بیشتر هم بود
داود
نا شكري كرديم .....
ali
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی زودی این استاندار ک... را عوض کنید
پ نه روحانی گفت که میزان پرداختی دولت قبلی کمتر از ان است که از حامل های انرژی از مردم می گیرند
چی شد
پس همش تبلیغات برای رای گرفتن بود
روحانی تو تبلیغاتش گفت یارانه را زیاد می کنم
مردم رو سرتون خراب میشن....
به شکلهای مختلف!!!
هدفمندی یارانه ها بهترین قانون ضد فساد و اقتصادی بعد از انقلاب بود واگر مجلس نهم بدام هوسهای سیاسی نمی افتاد و اجازه می داد دولت دهم بموقع مرحله دوم را اجرا کند ، هم هدفمندی به مقصود می رسید وهم اصلاح طلبان بهانه ای برای حمله به اصولگایان پیدا نمی کردند
amir
Australia
دمّت گرم حقیقت راگفتی
هرچی میکشیم از دست این مجلس مثلا اصولگراست ! احمدی کجایی که یادت بخیر
سهنذد
همه موافق حذف یارانه هستند که مردم را بد بخت کرده. اما باید قیمت ها هم برگرد سر جای اول یعنی درست 9سال قبل قیمت ها هرچی بوده همون باشه وگرنه همه چی متلاشی میشه مگه این مردم چقدر کشش دارند .بابا مردم بریدن به هر کی که باور دارین...........................................
وزیر بی اختیار
بی نام
آقای وزیر اول قیمتها را بیار پایین بعد یارانه ها را قطع کن
حسن
دادا ما که میدونستیم اینو هم آخرش قطع میکنین ما که نه سودش و خواستیم نه خودشو این هم مثل سهام عدالت انشاءاله مبارک خودتون باشه شما بخورین انگاری ما خوردیم جون دادا
اراکی
Iran, Islamic Republic of
جابجایی‌ها یک رسم است و امیدواریم تبدیل به خیر و نیکی برای همه باشد. !!!!!!!
اخلاق و انصاف و دینداری هم یک رسالت و مسئولیت است که نگاه های حزبی و جناحی کاملاً آنها را همیشه توجیه و البته خود را مدعی مخلق بودن به آن میدانند .
وزیر تشریفاتی
کار های عمرانی تعطیل .یارانه تعطیل .کجایی حاج محمود
بلدم بلدم
عجله نکن بلدم
ح
دولت گدا گشنه

كه حال تامين يارانه رو نداره

يعني اينقدر دولت بدبخت شده كه چشمش بدنبال

اين دوزار يارانه اس !!!

البته يارانه مجلسي ها و دولتي هاي بالا بايد قطع بشه
غ ق
زمان انتخابات که اقای رئیش جمهور میفرمودن هدفمندی یارانه ها طرح خوبیه ومن اون رو ادامه میدم!!!معنی دولت راستگویان رو هم فهمیدیم
اقای شهروند من رشته اقتصاد هستم با حرفات کاملا موافقم
حسن
اقای وزیر درامدش بکنه 480000 تومان ببینم بدون یارانه که سهله بایارانه نمیتونه زندگی بچرخونه
دیگه کار از منطق و دلیل و برهان گذشته .
Iran, Islamic Republic of
مردم به خاطر اقتصاد و گرانی به روحانی رای دادند نه اینک نان را از سفر مردم بر داری برو خجالت بکش