جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

اعتراض به مجریان تلویزیون که زیر ابرو برمی‌‌‌‌‌‌‌‌دارند

پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 107003

این اعتراض کننده به کیهان گفت: ما که چندین بار به صدا و سیما زنگ زدیم، تذکر دادیم اما هیچ توجهی به انتقادات ما نکردند اقلا شما بنویسید که چرا مجریان مرد و برخی از هنرپیشگان مرد تلویزیون ابروهایشان را برمی دارند و خود را شبیه زنان می کنند.

کیهان همچنین این تماس تلفنی را منتشر کرد که: اخیرا بدحجابی در شهر کاشان که به شهر دارالمومنین معروف و مشهور است بسیار زیاد و ناهنجار شده است. از مسئولان خواهش می کنم که نسبت به این موضوع با قاطعیت اقدام کنند.

اعتراض به شهرداری اهواز ، موضوع اعتراض یک تماس گیرنده دیگر به کیهان است. او می گوید: نسبت به عملکرد مسئولان امور فرهنگی شهرداری اهواز در خصوص برگزاری جشن مبتذل هزاره اعتراض و انتقاد دارم و عرض می کنم که واقعا با توجه به اینکه اهواز افتخار 8 سال دفاع مقدس را دارد چه ضرورتی برای برگزاری چنین جشن هایی با توجه به حال و هوای معنوی که به خاطر حضور زائران راهیان نور در این منطقه به وجود آمده داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *