سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

اردوی نیم‌فصل استقلال قطعی شد

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 387805
دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: درخواست من از رسانه‌ها این است که روی خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس زوم کنند که این موضوع از نان شب هم واجب‌تر است.
به گزارش جهان نيوز، پندار توفیقی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعیت مطالبات برخی از این بازیکنان استقلال اظهار داشت: چند نفری هستند که باشگاه باید بابت فرا رسیدن موعد طلبشان به‌ آنها پول‌هایی را پرداخت کند. اتفاقاً امروز اسم محمد قاضی در ذهنم بود ولی می‌دانم که اکثر تیم باید نیم‌فصل مطالبات خود را بگیرند و برخی از بازیکنان هم هستند که رقم قراردادشان بیشتر است و موعد آنها طی یک دو هفته گذشته بوده اما قطعاً باشگاه در قبال آنها مسئول است و مطالباتشان را پرداخت خواهد کرد.

دبیر هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که باز هم شایعه شده آندرانیک تیموریان از استقلال رضایتنامه می‌خواهد، گفت: آندو با تیم ما قرارداد دو ساله دارد و چیزی که من می‌دانم این است که باشگاه باید به تعهدات مالیات این بازیکن که بابت سال گذشته است عمل کند.

توفیقی در ادامه در پاسخ به این سؤال که به علت لغو اردوی آمریکا باید این تیم در نیم‌فصل اردوی دیگری خواهد داشت یا خیر، گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم اردوی آمریکا منتفی است اما آنها خیلی تلاش می‌کنند که رضایت ما را بگیرند اما قطعاً تیم در نیم‌فصل راهی اردو خواهد شد چون نمی‌توان ۵۰ روز تیم را به حال خود رها کرد.

وی افزود: در این شرایط یا اردوی خارجی و یا اردوی داخلی را برای تیم در نظر می‌گیریم که البته باید به این موضوع هم اعتراف کنم که برندهای استقلال و پرسپولیس آنقدر معتبر هستند که خیلی‌ها حاضرند هزینه‌های اردوهای این دو تیم را هم بپردازند.

توفیقی در ادامه گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که شایعه حمایت سیاسی و همکاری او با اسپانسر باشگاه استقلال صحت دارد یا خیر، گفت: این موضوع اصلاً درست نیست و قویاً آن را رد می‌کنم. من خواهشی از شما دارم و طی چند روز گذشته هم به اهالی رسانه این موضوع را گفته‌ام که به جای آنکه به دنبال رفتن یک بازیکن از باشگاه و یا درگیری‌های اتفاق افتاده در مشهد باشید این موضوع را پیگیری کنید که خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در چه مرحله‌ای است. شما ببینید اگر رسانه‌ها روی این موضوع زوم نکنند چه اتفاقاتی برای این دو باشگاه رخ خواهد داد. خواهش من از رسانه‌ها این است که به این موضوع مهم و بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورود کنند که از نان شب هم واجب‌تر است.

وی تأکید کرد: در این چند روز ارقامی را شنیده‌ام که اصلاً درست نیست ولی فقط به این جمله اکتفا می‌کنم که وقتی این دو باشگاه فروخته شد و بعد از واگذاری بدهی‌های جدیدی فاش شد آن وقت دولت است که باید این هزینه‌ها را بپردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *