جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سه نيمه اي شدن فوتبال جام جهاني 2022

شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 175107
برگزارکنندگان مسابقات جام جهانی سال دو هزار و بیست و دو در قطر، بحث در خصوص تقسیم بازیها به سه نیمه سی دقیقه ای، در صورت افزایش شدید دمای هوا در ورزشگاه ها را تکذیب کردند.

به گزارش انتخاب؛ کمیته برگزارکننده بازیهای جام جهانی قطر روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد درباره تقسیم مسابقات جام جهانی دو هزار و بیست و دو به سه نیمه به هیچ وجه بحث نشده است.

در این بیانیه تاکید شده است: همه شصت و چهار بازی در سال دو هزار و بیست و دو، براساس مقررات، در دو نیمه چهل و پنج دقیقه ای در ورزشگاه هایی که در فضایی عاری از کربن خنک می شوند، انجام خواهند شد .

قطر اعلام کرده است همه مسابقات جام جهانی در ورزشگاه های دارای تهویه مطبوع در دمای حدود بیست و چهار درجه سانتیگراد، برگزار خواهند شد. مایکل بیون که مبدع فناوری خورشیدی کربن صفر است که دوازده ورزشگاه قطر را خنک خواهد کرد، روز چهارشنبه در لندن اعلام کرد در صورتیکه به هر دلیلی، دمای هوا به سی و دو درجه سانتیگراد برسد، احتمال می رود بازی ها به سه نیمه تقسیم شوند.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بحث درباره این گزینه را رد و قطر نیز اعلام کرد این سخنان بی پایه و اساس است. به گزارش خبرگزاری رویترز از دوحه، قطر ماه دسامبر پارسال در رقابت با استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و آمریکا، به عنوان میزبان جام جهانی دو هزار و بیست و دو انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعضی از اینها چقدر پر رو هستن.
تو یخبندانهای وحشتناک خودشون که خیلی از کشورها نمی تونن بازی کنند هیچ مشکلی نیست. اما تو گرما چون خودشون اوف میشن باید 3 نیمه ای بشه.
واقعا که بعضیاشون استعمار تو ذاتشونه