شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

سخنانم درباره تیم ناظر هسته‌ای تحریف شده

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 335307
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از تحریف سخنانش درباره تیم ناظر بر مذا‌کره‌کنندگان هسته‌ای در یکی از رسانه‌های مکتوب انتقاد کرد.
به گزارش جهان، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتشار مصاحبه‌ای به نقل از وی در یکی از روزنامه‌ها درباره «تیم ناظر بر مذاکره‌کنندگان هسته‌ای»، گفت: سخنان من به درستی منتقل نشده و بخشی از آن حذف و بخشی به آن اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار این روزنامه بخشی از سخنانم را حذف کرده است، اظهار داشت: بخش مربوط به سخنانم درباره آب سنگین اراک و لزوم حفظ آن در مطلب این روزنامه نیامده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: این سخن که «قرار نبود وجود شورا فاش شود» اصلاً‌ در اظهاراتم نبود و بحث دیگر مبنی بر امنیتی بودن شورا نیز جزء اظهارات خبرنگار بود.

آقامحمدی واژه «محرمانه بودن تیم ناظر» را استنباط خبرنگار دانست و تأکید کرد که سخنان وی به درستی منتقل نشده و خبرنگار رسم امانت‌داری را رعایت نکرده است.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از سؤالات و پاسخ آن توسط خبرنگار به مصاحبه افزوده شده است، گفت: این پاراگراف که «چرا موضوعی که به نظر شما به این اندازه محرمانه و امنیتی است توسط یک رسانه و در گفت‌وگو با عضو کمیسیون امنیت ملی شرح داده می‌شود؟ این موضوع را باید آقای کوثری پاسخ دهد و تا آن‌جا که می‌دانم قرار نبود اطلاعاتی از وجود و فعالیت این شورا منتشر شود.» اصلا در اظهارات من نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *