جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
پی گیری مجلس از عزل فرهاد دانشجو

هیأت امنای دانشگاه آزاد فراخوانده می شوند

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 315200
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اعضای هیات امنا دانشگاه آزاد و دکتر فرهاد دانشجو برای روشن شدن مساله عزل رئیس دانشگاه برای مردم و ارایه پاره ای از توضیحات به کمیسیون آموزش دعوت می شوند.
به گزارش جهان، دکتر عبدالوحید فیاضی درگفتگو با مهر درباره جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون اتفاقات دانشگاه آزاد و عزل دکتر فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون آموزش نسبت به این اتفاق به شدت اعتراض داشتند با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی قرار داریم و کشور به یک آموزش عالی آرام نیاز دارد، فلسفه تغیییر روسای دانشگاه ها با این مساله مغایرت دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس افزود: برهمین اساس اعضای کمیسیون تصمیم گرفتند تا برای جلسه سه شنبه هفته جاری از دکتر فرهاد دانشجو رئیس برکنار شده دانشگاه آزاد و اعضای هیات امنا دانشگاه آزاد دعوت کنند تا برای تنویر افکار عمومی و توضیح مساله در جلسه بعدی کمیسیون حضور یابند.

به گزارش مهر، هیات امنای دانشگاه آزاد اواخر ماه گذشته دکتر فرهاد دانشجو را که هنوز حدود ۲ سال از حکم خدمت وی باقی مانده بود از ریاست دانشگاه آزاد برکنار کرده و دکتر میرزاده را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد معرفی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *