چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

برگزاری جلسات وحدت بین جامعتین

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 380703
عضو جامعه روحانیت مبارز از برگزاری جلسات برای وحدت اصولگرایان بین جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد.
به گزارش جهان؛ حجت الاسلام سید رضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص جلسه شب گذشته جامعه روحانیت اظهار داشت: جلسه جامعه روحانیت مبارز شب گذشته به ریاست آیت الله موحدی کرمانی برگزار شد و مسائل جاری کشور مانند موضوعات فرهنگی و علمایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی درباره وحدت اصولگرایان گفت: قرار شد جامعه روحانیت مبارز برای وحدت اصولگرایان تلاش کند و به دنبال وحدت هرچه بیشتر در میان اصولگرایان باشد و از وحدت و همگرایی میان اصولگرایان پشتیبانی کردند و آن را مورد حمایت قرار دادند و گفتند که کار بنده کار ارزشمندی است و این کار در جهت ایجاد وحدت و همگرایی در میان اصولگرایان و ایجاد نشاط در سطح جامعه و ایجاد امید مثبت است.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: تمام اعضای جامعه روحانیت مبارز به اتفاق گفتند که ما از حرکت وحدت آفرین و همگرایی میان اصولگرایان پشتیبانی می‌کنیم و آن را مورد تأیید قراردادند.

وی در پایان از برگزاری جلسات میان جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: در جلسه دیروز قرار شد برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در آینده نشست‌هایی با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم داشته باشیم و این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دهیم لذا برگزاری این نشست‌ها در دستور کار جامعه روحانیت مبارز در اینده قرار خواهد گرفت و تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ خواهیم کرد.
https://jahannews.com/vdciuuappt1avy2.cbct.html
jahannews.com/vdciuuappt1avy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *