جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مانع انتقال کی روش به آفریقای‌جنوبی

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 372108
رسانه‌های آفریقایی اعتقاد دارند که ممکن است دستمزد کی‌روش مانعی بر سر راه انتقال وی به آفریقای جنوبی باشد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سایت سوپر اسپورت در گزارشی نوشت: تأمین دستمزد کی‌روش می‌تواند مانعی بر سر پیوستن سرمربی سابق رئال مادرید به نیمکت تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی باشد.

بر اساس گزارش‌ها سرمربی پرتغالی حدود چهار برابر دستمزد ۵۰ هزار دلاری ماهانه گوردون ایگسوند، سرمربی سابق این تیم را طلب کرده است. از طرف دیگر مربی ۶۱ ساله در حال توافق با ایران است.

تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی زیر نظر کی‌روش تیم سرسختی نشان داد که موفق شد نیجریه را با تساوی بدون گل موقف کند و آرژانتین، نایب قهرمان این مسابقات را تا دقیقه ۹۲ مهار کند تا اینگه گل دیرهنگام مسی دروازه ایران را گشود.

گزارش‌ها از تهران حاکی از این است که دستیار سرالکس فرگوسن در دوره با پیشنهادی ۲.۵ میلیون یورویی برای تمدید قراردادش مواجه شده است.

آفریقای جنوبی پس از نشست فدراسیون فوتبال این کشور در نظر دارد شنبه نام سرمربی جدید تیم میل را اعلام کند. دنی جوردان تمایل زیادی به جذب کی‌روش دارد اما اعلام کرد که وارد مبارزه بر سر رقم پیشنهاد نخواهد شد.

وی اظهار داشت: اگر کی‌روش دست نیافتنی باشد، نامزدهای دیگری د اریم. ما وارد رقابت بر سر رقم پیشنهاد نمی‌شویم.

سرمربی پرتغالی از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ هدایت این تیم را بر عهده داشت و سپس از به دلیل حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا از سمت خود برکنار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *