پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ایران - کره جنوبی؛ ۲۷ آبان در ورزشگاه آزادی

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 372900
زمان و مکان دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی مشخص شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی که فدراسیون فوتبال ایران خبر قطعی شدن دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی را بدون زمان و مکان آن اعلام کرده بود، طرف کره‌ای امروز (چهارشنبه) این ابهام را برطرف کرد.

اتحادیه فوتبال کره جنوبی امروز اعلام کرد: ما در تاریخ ۱۸ نوامبر(۲۷ آبان) و در تهران با تیم ملی ایران دیدار دوستانه برگزار می‌کنیم.

همچنین تیم ملی فوتبال کره جنوبی که برای حضور در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا آماده می‌شود، پیش از رویارویی با ایران در روزهای پنجم و هشتم سپتامبر میزبان ونزوئلا و اروگوئه خواهد بود. کره جنوبی پیش از سفر به ایران در اردن و روز ۱۴ نوامبر به مصاف تیم ملی آن کشور خواهد رفت و قبل از آن هم در تاریخ دهم و چهاردهم اکتبر ۲ دیدار تدارکاتی با پاراگوئه و حریفی که هنوز مشخص نشده برگزار خواهد کرد.

در دیدارهای ایران و کره جنوبی، ۱۱ بار تیم کشورمان پیروز شده، ۹ بار کره‌ای‌ها تیم برتر میدان بوده‌اند و ۷ بار هم کار به تساوی کشیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *