پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

خبرهای خوش به رانندگان تاکسی

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 352902
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در پاسخ به ایسنا، گفت: امسال ۴ هزار تاکسی فرسوده با اولویت تاکسی‌های پیکان و پراید مدل ۸۲ به قبل نوسازی می‌شوند.
به گزاش جهان به نقل از ایسنا، میثم مظفر در گفت‌وگو با خبرنگاران در فضای مجازی در خصوص واگذاری تاکسی‌های جدید گفت: برای نوسازی هر تاکسی فرسوده، ۲۰ میلیون وام در نظر گرفته شده و هر تاکسی فرسوده نیز به ارزش ۵.۳ میلیون تومان خریداری می‌شود و در نتیجه هر تاکسی دار با پرداخت ۲.۶ میلیون تومان می‌تواند صاحب یک دستگاه تاکسی سمند زرد رنگ شود.

به گفته وی ، قیمت هر تاکسی سمند جدید ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که تنها ۲.۶ میلیون آن توسط تاکسی‌دار پرداخت می‌شود و امسال ۴ هزار تاکسی فرسوده با اولویت تاکسی‌های پیکان و پراید مدل ۸۲ به قبل نوسازی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با اشاره به ضرورت هوشمندسازی تاکسی‌ها نیز گفت: در حاضر با استفاده از آنتن‌های rfid و سیستم Image در پایانه‌ها، تاکسی‌ها خطی کنترل شده و بر عملکرد آنها نظارت می‌شود، در آینده نزدیک نیز با استفاده از Call center، نظارت دقیقی هم بر تاکسی تلفنی‌ها صورت می‌گیرد.

مظفر ادامه داد: همچنین تاکسیرانانی که اقدام به دریافت کارنامه هوشمند نکنند نه تنها از خدمات تاکسیرانی محروم می‌شوند که مجازاتهای صنفی نیز در انتظار آنان خواهد بود اما تاکسیرانان و کمک رانندگانی که کارنامه هوشمند دریافت کنند از خدمات رفاهی و حمایتی سازمان برخوردار می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *