جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعلام اسامی تیم ملی والیبال ایران

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 376500
اسلوبودان کواچ اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی ایران را برای شرکت در رقابت های والیبال قهرمانی مردان جهان اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پس از تمرین عصر جمعه تیم ملی والیبال کشورمان در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی، اسلوبودان کواچ اسامی ۱۴ بازیکن ایران برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان که از نهم تا سی ام شهریو در لهستان برگزار می شود را اعلام کرد که به قرار زیر است:

سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، سامان فائزی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد ظریف، عبدالرضا علیزاده، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، مجتبی میرزا جانپور و میلاد عبادی پور.

مردان والیبال کشورمان امروز شنبه استراحت دارند و آخرین تمرین خود در تهران را ساعت ۱۰:۳۰ صبح فردا یکشنبه دوم شهریور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می کنند و بامداد دوشنبه (سوم شهریور) تهران را به مقصد بولکاتوف لهستان ترک می کنند.

تیم ایران در بولکاتوف دو دیدار دوستانه با تیم ملی استرالیا برگزار می کند و سپس راهی کراکوف محل برگزاری مسابقات گروه D می شود تا اولین دیدار خود در این رقابت ها را نهم شهریور مقابل ایتالیا برگزار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *