پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵

فیلم مجلس مربوط به چه کسی بود؟ +عکس

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 376104
نقوی‌حسینی در جریان اظهارات خود در موافقت با استیضاح فرجی‌دانا فیلمی از حضور یکی از سرپرستان دانشگاه‌ها که در تجمعات فتنه ۸۸ حضور داشته، پخش کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در جریان اظهارات سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر علوم، فیلمی درباره انتصاب یکی از سرپرستان دانشگاه‌ها که در نشست ماه مبارک رمضان تشکل‌های دانشجویی با وزیر علوم توسط این دانشجویان مقابل فرجی‌دانا به نمایش گذاشته شد، پخش شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موسی الرضا دالاهو
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به نماینده هایی که در جهت حفظ ارزشهای انقلاب مجاهدت می کنند وفرصت عرض اندام به بدخواهان ومعاندان نمی دهند درود خدا برشما .استیضاح حق مجلس محترم است وافراد ناباب نباید فضای دانشگاهها را ملتهب ورشد علمی ما را عقب بیاندازند.
اکبر حسینی پاشاکی
Iran, Islamic Republic of
سوالم از ریاست جمهور محترم اینست جناب اقای روحانی عزیز چرا از اینهمه اساتید انقلابی متعهد دلسوز وبی حاشیه استفاده نمی کنید.ما اینهم شهید دادیم اینهمه فشار تحریم وعداوت معاندین وبد خواهان را تحمل کردیم که افرادی مثل فرجی واعوان وانصارش بیایند وجو دانشگاه وحرکت علمی وپویای جوانان انقلابی ما را به انحراف بکشند شما را بخدا کمی تعمق وتفکر کنید.بنده دست اقای نقوی حسینی وسایر نماینده های انقلابی ودلسوخته انقلاب را می بوسم که استیضاح این فرد را رقم زدند خدا یار ونگهدار شما.
عمار دلدار نیاسری
Iran, Islamic Republic of
مجلس محترم بدور از هجمه معاندان وجوسازی بد خوهان ودروغ پردازی وتهمت وفشار بداندیشان توصیه های امام راحل را که فرمود مجلس در راس نظام است را نصب العین قرار دهند ونشان بدهند که با امدن دولتها وظهور گفتمانهایی که عملا بی محنوی است یک قدم از ارزشها وارمانهای شهدا در پاسداری از انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد.
احسنت
Iran, Islamic Republic of
ماندن یا نماندن دانا مهم نیست
مهم بازی سیاسی است که شما برای حفظ منافع گروهی خود مردم را سرگرم آن کرده اید بازی که مردم از آن بیزارند.