شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰

چين قهرمان مسابقات تنيس روي ميز برترين هاي جهان شد

چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 103908
مسابقات تنيس روي ميز برترين هاي جهان که با شرکت 8 بازيکن از هشت کشور برتر جهان در چين در جريان بود، شب گذشته با قهرماني تيم ميزبان به پايان رسيد.
 ايرنا، در اين رقابت‌ها ولاديمير سامسونوف نفر ششم رده بندي جهان از بلاروس با نتيجه 4 بر 3 مسابقه را به جون ميزوتاني بازيکن جوان ژاپن و داراي رنکينگ 10 جهان واگذار کرد.
در ديگر بازي جوسي هيوک بازيکن دفاعي و نفر 11 رنکينگ جهان از کره جنوبي موفق شد 4 بر يک تيموبول آلماني نفر چهارم جهان و سيد دو بازي‌ها را شکست دهد و به مرحله نيمه نهايي راه يابد.
در مرحله نيمه نهايي اين پيکارها مالونگ نفر اول جهان از چين و سيد يک بازي ها به راحتي و با حساب 4 بر صفر مايکل ميز از دانمارک را مغلوب کرد.
همچنين در ديگر بازي مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها جوسي هيوک کره اي 4 بر 2 بر ميزوتاني از ژاپن چيره شد تا دو بازيکن چيني و کره اي به ديدار پاياني راه يابند.
در فينال رقابت‌ها مالونگ با پيروزي 4 بر يک برابر حريف کره اي خود به عنوان قهرماني دست يافت و جايزه 50 هزار دلاري نفر اول را به خود اختصاص داد.
در رقابت هاي زنان نيز پيروزي از آن چيني ها بود . در اين بازي ها نيز که 8 بازيکن از 8 کشور برتر دنيا حضور داشتند ليو شيون از چين سيد يک بازي ها و نفر اول رنکينگ جهان و فنگ تيان وي سيد دو اين رقابت ها و نفر ششم رده بندي جهان به فينال راه يافتند که ليو شيون موفق شد 4 بر يک حريف آسيايي خود را مغلوب کند.
گفتني است، در پايان اين پيکارها 250 هزار دلار بين نفرات شرکت کننده تقسيم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *