پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

‫پخش سریالی با موضوع سبک‌زندگی‌اسلامی‬‎

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 381225
تهیه‌کننده «پلاک یک» گفت: هدف کلی این برنامه در سری جدید آشنایی با نوع زندگی و تنوع قومی، آداب و رسوم، نخبگان، سبک زندگی ایرانی - اسلامی و فرهنگ غنی کشورمان ایران است.
به گزارش جهان، مجید بهرامی، تهیه‌کننده «پلاک یک» در گفت‌وگو با خبر نگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: «پلاک یک» از پخش شبکه یک سیما هر روز در قالب ۲ گزارش حدود ۵ دقیقه‌ای قبل از خبرهای ساعت ۱۴ و ۱۹ به روی آنتن می‌رود.

وی افزود: حدود ۴ سالی است که این برنامه گزارشی از شبکه یک سیما پخش می‌شود و از ویژگی‌های پلاک یک ارتباط با تمامی شهرستان‌ها و استان‌های کشور پهناورمان ایران است.

بهرامی تأکید کرد: هدف کلی برنامه پلاک یک آشنایی با نوع زندگی و تنوع قومی، آداب و رسوم، نخبگان و فرهنگ غنی کشورمان ایران است و همچنین موضوعات جذاب و اتفاقات روز و روز‌هایی که در تقویم ثبت شده را در قالب گزارش به تصویر می‌کشد.

وی اضافه کرد: سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و فرهنگ‌سازی در جامعه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پلاک یک است.

بهرامی گفت: از‌‌ همان ابتدای شکل‌گیری برنامه گزارشی «پلاک یک» سعی ما بر این بود تا بتوانیم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته یادی از شهیدان کشورمان و همچنین انتظار فرج حضرت مهدی (عج) که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین آرزوی همه مسلمانان جهان است، شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد مردمی بودن در گزارش‌های «پلاک یک» همیشه مد نظر ما بوده است، عنوان کرد: با وجود اینکه گزارش‌های ما زمان محدودی دارد، اما در بین جامعه و مردم شناخته شده و ارتباط خوبی با این گزارش‌ها بر قرار شده است.

تهیه‌کننده برنامه» پلاک یک» در خاتمه اشاره کرد: یک گزارش وقتی به روی آنتن می‌رود حاصل زحمات عوامل زیادی است و در این بین حمایت‌های مدیر محترم شبکه یک سیما، آقای فرجی و مدیر محترم پخش آقای مصداقی باعث شد تا به امروز بیش از حدود ۲ هزار و ۶۰۰ گزارش تقدیم به نگاه‌های شریف مردم ایران کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخه پلاک یک، سریاله برادر من؟فقط یه گزارشه