جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

نفرین بر سران ساکت کشورهای اسلامی

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 371622
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی روز قدس نفرین و لعن بر تمامی قارون‌های منطقه است که خود را رؤسای کشورهای اسلامی می‌نامند ولی در این ماجرا ساکت‌اند.
به گزارش جهان، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال گفت: با توجه به فجایعی که صهیونیست‌ها در غزه می‌آفرینند، روز جهانی قدس امسال بیش از سالیان گذشته شکوه خواهد داشت.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: در روایتی از نبی اکرم (ص) طبق نقل‌ها رسیده است، آن کس که صبح کند و به فکر مسلمان‌ها نباشد، مسلمان نیست و آن کس که فریاد مظلومیت مسلمانی را بشنود و پاسخش نگوید، مسلمان نیست. امروز جهانیان فریاد مظلومیت غزه را می‌شنوند و می‌بینند که این رژیم جعلی بی‌رحمانه بر پیر، جوان و کودکان می‌تازد و بیمارستان‌ها و مساجد را بمباران می‌کند ولی باز هم سکوت می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی، غزه را به کانونی از آتش بر مسلمانان روزه‌داره تبدیل کرده است، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) است در حقیقت فریاد ضد ظلم و ضد طغیان و لبیک به ندای نبی اکرم (ص) است و بنده بر این باورم انشاءالله امسال با شکوه‌ترین راهپیمایی روز قدس را در سراسر کشور به ویژه در تهران شاهد خواهیم بود.

آیت‌الله خاتمی در مورد پیام حضور مردم در روز جهانی قدس تصریح کرد: این حضور، فریاد نفرین به عاملان این جنایت، یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی است. این حضور، نفرین به رؤسای کشورهایی مانند آلمان، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورهایی است که در کنار این رژیم جلاد قرار می‌گیرند و جنایات این رژیم را تأیید می‌کنند، همچنین نفرین و لعن بر تمامی قارون‌های منطقه است که خود را رؤسای کشورهای اسلامی می‌نامند ولی در این ماجرا ساکت‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سلام و درود خداوند بر امام (ره) عظیم شأن و خلف صالحش مقام معظم رهبری که سنگر ایران اسلامی را سنگر ظلم ستیزی قرار داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ن-محمودی
چشم کسانیکه این جنایتهارادیده وسکوت اختیارمی کنندکورباد.