جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۶

حمله شبانه به شیعیان عربستان+ فیلم

سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 397723
نیروهای امنیتی عربستان سعودی شب گذشته بار دیگر به شهر محاصره شده "العوامیه" حمله کردند.
حمله شبانه به شیعیان عربستان+ فیلم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، منابع خبری محلی در عربستان گزارش دادند که علی رغم برپایی تظاهرات اعتراض آمیز چند ده‌هزار نفری مردم عربستان علیه حمله نیروهای امنیتی به شهر العوامیه، نظامیان سعودی همچنان بر شدت محاصره این شهر افزوده و شب گذشته بار دیگر به منازل مردم یورش بردند.

این منابع تاکید کردند، نظامیان آل‌سعود از سلاح‌های جنگی سنگین استفاده کرده و منازل مردم را به صورت گسترده‌ای تیرباران می‌کنند، همچنین رژیم سعودی آب و برق بخش‌هایی از شهر "العوامیه" را قطع کرده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000397/n00397723-t.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000397/nf00397723-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000397/nf00397723-2.jpg

نظامیان سعودی از روز شنبه، شهر العوامیه در شرق عربستان را به محاصره در آورده و تحت لوای مبارزه با تروریسم اقدام به گلوله باران منازل مسکونی مردم و کشتار آنان کردند، طی این حملات ۵ شهروند عربستانی از جمله یک نوجوان ۱۲ ساله به شهادت رسیده و بیش از ۷۰ نفر دیگر زخمی شدند.


تصاویر ویدئویی ارسال شده از حمله شب گذشته نیروهای سعودی به العوامیه نشان دهنده شدت و گستردگی تیراندازی نظامیان به سوی منازل مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وحشی و حیوان صفت هستن و به شدت از شیعه ها میترسن
لعنت خدا و اولیا خدا بر آل سعود
فاطمه زهرا
البته اگرسران فتنه هم به قدرت میرسیدند وزمام حکومت را دردست میگرفتند همان راه آل سعود روادامه میدادند وامثال خاتمی نصف مردم ایران را سرمیبرید اماخدانگذاشت
عمر آل منحوس سعود هم به زودی تموم میشه به حق محمد و آل محمد
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
خدا نسل این فرزندان شیطان ( وهابیها ) رو از روی زمین برداره انشالله که عین یه سرطان افتادن به جون مردم شیعه و دست از سرشون برنمیدارن
ثانیه های پایانی عمر یک آل منحوس..........
تیک تاک های آخرش را بشنوید ......