جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هیچ بازیکنی مشکل خروج از کشور ندارد

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 377329
سرپرست کمیته جوانان از حل شدن مشکل خروجی بازیکنان تیم امید خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رسول دانشجو گفت: خوشبختانه همکاریهای لازم بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک انجام شده و هیچ کدام از بازیکنان تیم امید مشکلی برای اعزام به مسابقات المپیک آسیایی اینچئون ندارند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم امید به منظور برگزاری اردوی آماده سازی و انجام یک دیدار دوستانه با تیم المپیک چین روز جمعه ۱۴ شهریور ماه عازم این کشور خواهد شد. باشگاهها نیز قول مساعد دادند و امیدوارم در عمل هم این گونه باشد و تمامی باشگاه‌ها برای بازی‌های آسیایی اینچئون ملی‌پوشان دعوت شده به تیم امید را اعزام کنند و تیم المپیک بدون هیچ مشکلی ۲۱ شهریورماه وارد دهکده بازی‌ها شود.

سرپرست کمیته جوانان در پایان افزود: جا دارد از کمیته ملی المپیک تشکر ویژه ای داشته باشم. چرا که در همه زمینه ها چه برگزاری اردوها در هتل المپیک و چه در اعزام بازیکنان برای اردوهای برون مرزی که در اردن و ارمنستان داشتیم همکاری بسیار شایسته ای با فدراسیون فوتبال داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *