جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۳

پیام تصویری داعش به اردوغان+عکس

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 387229
داعش با انتشار پیامی تصویری خطاب به رئیس‌جمهوری ترکیه، اردوغان را خلیفه اخوان‌المسلمین نامید و ضمن تأکید بر همکاری دو طرفه، تهدید کرد چنانچه ترکیه به ائتلاف بین‌المللی بپیوندد، جنگ را به داخل این کشور منتقل خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، گروهک تروریستی داعش با ارسال نامه‌ای به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بر همکاری دیرینه با اردوغان تأکید کرد.

سایت خبری "الاقباط الیوم" مصر با انتشار کلیپی نوشت: گروهک تروریستی داعش، پیامی تصویری از طریق شبکه‌های اجتماعی برای اردوغان ارسال کرده است.


داعش در این کلیپ، اردوغان را خلیفه اخوان‌المسلمین نامیده و ضمن تأکید بر همکاری دو طرفه، از وی خواسته است تا به داعش خیانت نکند.

داعش تهدید کرد چنانچه ترکیه به ائتلاف بین‌المللی بپیوندد و علیه داعش در سوریه عملیات نظامی داشته باشد، جنگ را به ترکیه منتقل خواهد کرد.

گروهک تروریستی داعش در پایان گفت: انتظار نداشتیم اردوغان به ما خیانت کند، به ویژه اینکه ما در مورد آزادی تمامی گروگان‌های ترکی با او همکاری‌های بسیاری داشته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اردوغان مجبوره،؛ می فهمی؟ مجبووووووووور!
جلوی اربابش آمریکا نتونست مقاومت کنه و مجبور شده به داعشی که دست پرورده ی خودشه خیانت کنه. همونطور که عربستان و قطر و امارات مجبور شدند. چوب خدا بی صداست، از یک طرف باید به داعش بول بدن و از طرف دیگه باید هزینه کنند برای جنگیدن با داعش! و مکرو مکرالله و الله و خیر الماکرین
چاه کن همیشه ته چاه خواهد ماند