پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲

نماینده اوکراین در سطل زباله!؟+تصاویر

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 380721
معترضان اوکراینی که هنوز هم با تجمع در میدان اصلی شهر کی‌یف در پی تحقق وعده‌های «انقلاب» خود هستند، یکی از نمایندگان مجلس را درون سطل زباله انداختند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، معترضان اوکراینی که هنوز هم با تجمع در میدان اصلی شهر کی‌یف در پی تحقق وعده‌های «انقلاب» خود هستند، یکی از نمایندگان مجلس را درون سطل زباله انداختند.

به گزارش راشاتودی، «ورخوونا رادا» نماینده پارلمان اوکراین، پس از آن که برای هواخوری جلسه مجلس را ترک کرد، در مقابل ساختمان مجلس توسط معترضین به درون سطل زباله انداخته و در خیابان گردانده شد.


بر اساس این گزارش، نماینده مذکور در میان امضا کنندگان طرحی است که دیروز سه‌شنبه در پارلمان تصویب شد و متضمن اخراج نمایندگان انتخاب شده در دوران رئیس‌جمهور قبلی (ویکتو یانوکوویچ) از مجلس است. این مصوبه برای تبدیل به قانون لازم‌الاجراء به امضای«پترو پروشنکو» رئیس‌جمهور این کشور نیاز دارد.


نماینده مضروب که تا پیش از رسیدن پلیس، توسط معترضان درون سطل زباله در خیابان چرخانده شد، پس از این واقعه مدعی شد که این کار، کار رقبای سیاسی در حوزه انتخابیه وی یعنی منطقه «ژیتومیر» است. با این حال آقای «رادا» گفت که از ضاربان شکایتی ندارد.







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
واقعا کار کثیفیه؛ اینادیگه کین؟!!!!یاد فتنه 88 افتادم که مثل همینکارهارو منافقین و مزدوران انگلیس تو خیابونهای تهران انجام میدادن
باید این کار رو برای خیلی از مدیران کشور خودمون انجام داد!