شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰
۴۷

درجلسه مشترک هاشمی، جاسبی و موسوی چه گذشت؟

دوشنبه ۷ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۲۵
کد مطلب: 122321


يك خبر موثق حكايت از آن دارد كه روز چهارشنبه 2/4/89، مهندس ميرحسين موسوي در جلسه هيئت موسس دانشگاه آزاد كه در دفتر آقاي هاشمي رفسنجاني و در محل مجمع تشخيص مصلحت نظام تشكيل شده بود، شركت كرده است.
 به گزارش کیهان بعد از ورود وي به جلسه، آقاي قمي به وي اعتراض كرده و مي گويد براساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي شما ديگر عضو نيستيد و موسوي مي گويد، مي دانم كه عضو نيستم ولي با اصرار فراوان آقاي جاسبي در جلسه شركت كرده ام. در ادامه اين گفت وگو، آقاي هاشمي رفسنجاني، ضمن تمجيد از مهندس موسوي ابراز مي دارد حالا كه ايشان آمده است، بهتر است كه در جلسه بماند!!
در اين جلسه كه يك روز بعد از اعتراض گسترده دانشجويان به مصوبه غيرقانوني 134 نماينده به نفع دانشگاه آزاد، تشكيل شده بود، آقاي هاشمي رفسنجاني مي گويد «ما وقتي مي خواستيم اين دانشگاه را تاسيس كنيم پنج شش نفر بوديم كه رفتيم به ثبت شركت ها و اينجا را به ثبت رسانديم و از جهت قانوني و قانون ثبت شركت ها، مالك محسوب مي شويم و در صورت فوت ما فرزندان ما مي توانند براي تصاحب دانشگاه اقدام نمايند. ما طبق قانون ثبت شركت ها مالك هستيم و مي توانيم اين مال را وقف كنيم و اگر وقف را باطل كنند ممكن است فرزندان ما نسبت به مالكيت دانشگاه اقامه دعوي كنند!! آقاي دكتر جاسبي هرجا مي رود با استقبال گسترده دانشجويان و اساتيد روبرو مي شود و جمعيت زيادي به استقبال ايشان مي آيند و از ايشان حمايت مي كنند!! آقاي جاسبي مي گويد كه ايشان در اوج محبوبيت!! است!»
آقاي رفسنجاني در ادامه به پيشنهاد آقاي جاسبي اشاره كرده و در توضيح اين پيشنهاد مي گويد؛
«پيشنهاد مشخص آقاي جاسبي اين است كه به تعدادي كه شوراي عالي به هيئت امنا افزوده است به همين تعداد از سوي ما به هيئت امنا افزوده شود كه اگر اين اتفاق بيفتد مشكل حل مي شود و مسائل همينطور مي ماند.»
در اين جلسه آقاي جاسبي اظهار مي دارد كه «اگر وقف دانشگاه آزاد به نتيجه برسد، همه چيز در اختيار هيئت موسس باقي مي ماند و اگر تعداد هيئت امنا هم افزايش يابد ما از جهت تعداد آرا در اكثريت هستيم و هيچ مشكلي پيدا نمي شود... من ديگر مسئول نخواهم بود اما در هيئت موسس شركت مي كنم و يك دفتر هم در دانشگاه آزاد خواهم داشت.» آقاي جاسبي درباره رئيس آينده دانشگاه آزاد مي گويد «تعدادي افراد همسو معرفي مي كنيم كه هركدام انتخاب شوند براي ما فرق چنداني ندارد».
گفتني است علاوه بر اظهارات و نقشه هاي غيرقانوني مورد اشاره براي مالكيت دانشگاه آزاد و تصاحب مبلغ نجومي 250 هزار ميليارد توماني بيت المال كه نه فقط درخور تقبيح بلكه شايسته پيگيري قضايي و جلوگيري از حيف و ميل آشكار بيت المال است، حضور مهندس موسوي در اين جلسه نيز معني دار تلقي مي شود، چرا كه وي به عنوان عامل مستقيم سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا، اسرائيل و انگليس و ايفاي نقش ستون پنجم دشمنان بيروني و ده ها و صدها جنايت و خيانت، بايستي به محاكمه و مجازات كشيده شود و حال آن كه از سوي آقاي جاسبي و با حمايت آقاي رفسنجاني به جلسه هيئت موسس دانشگاه آزاد دعوت شده است!! انتظار آن است كه دستگاه قضايي مسئوليت قانوني و شرعي و ملي خود را در برخورد جدي با اين خيانت آشكار، فراموش نكند. كه مخصوصا با توجه به شخصيت برجسته و دلسوز آيت الله آملي لاريجاني اميد است از اين توطئه پيشگيري شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جند وقت پيش كاريكاتوري ديدم كه هم جالب بود و هم عبرت آموز و هم شايد واقعيتي تلخ. در قسمت اول كه مربوط به كشورهاي به اصطلاح توسعه يافته بود، قايقي بود كه 10 نفر بصورت منظم و هماهنگ پارو ميزدند و يك نفر به عنوان سرگروه ومربي با بلندگو فرمان ميداد. درقسمت دوم كه مربوط به كشورهاي جهان سوم بود قايقي بود كه 10 نفر بلندگو به دست بعنوان مربي و سرگروه و البته هر كدام در جهات مختلف و فرمانهاي متفاوت قرارداشتند و يك نفر پارو به دست مانده بود كه كدام فرمان را اجرا كند....
براستي آيا اين برازنده كشور عزيزمان و مردم ماست؟ "واين تذهبون"
Iran, Islamic Republic of
الغریق یتشبث بکل حشیش.
روزی این دوستان مدعی بودند که ایران ملک تلق آنها است و موروثی به فرزندان آنها خواهد رسید.
اکنون التماس می کنند که دانشگاه آزاد را از ما نگیرید.
بزودی به حضرت عزرائیل (علیه السلام) التماس خواهند کرد.
ان وعد الله حق ...
Iran, Islamic Republic of
بهترین کار ممکن خراب کردن کل واحدهای دانشگاه آزاد هستش و باغ پسته به جاش راه اندازی کنن!!!!!
این جوری خیال همه راحت میشه
قابل توجه آقايانيكه خودرا به خواب ميزنند و هنوز معتقدند كه دولت در فكر تصاحب دانشگاه آزاد است ؛ در حالي كه حكومت فاصدي در دل حكومت ايجاد شده و مفاصد كلان در پي دارشته و دارد .
Iran, Islamic Republic of
همین است که احمدی نژاد مظلوم فریاد می زد دستانی قدرتمند چنان برنامه ریزی کردند تا سرمایه ها را برای خود داشته باشند،
مافیای ثروت که نمی گوید من مافیا هستم از راه قانون سازی به ثروت دست می یاید
حال ببینید این ثروت بیشتر از جیب کدام طبقه به ارث و میراث این خاندان تبدیل شد
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنید با نظر شما چندین نفر موافق هستند. پیشنهاد میکنم بروید توبه کنید و ادب را هم بیا موزید
Iran, Islamic Republic of
عجب فیلمی بشه این مامولک 2
Iran, Islamic Republic of
جاج آقا : سلام
نفاق شده صداقت ! دروغ شده درایت ! تهمت شده شجاعت ! شعار نه غزه نه لبنان که دل صهیونیسیم را خنک کرد شده بصیرت ! حالا که آقای منافق آمده به مجمع تشخیص مصلحت نظام که نباید می آمد ؟ بماند اشکال ندارد !!! به این مسیر و حرکت و عمل چه میگویند !
چه کس و چه کسانی راه را برای دشمنان انقلاب اسلامی هموار میکنند ؟ چه کسی مجوز داد که دشمنان انقلاب در خیابان های تهران دست به کشتار بسیجی که سربازان گهر نام خمینی کبیر هستند بزنند و .......!
و کفی بالله شهیدا
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر شما درغگو ها
Iran, Islamic Republic of
خدا یه عقل درست و حسابی به همه بده. کافر همه را به کیش خود پندارد.
يك روز بعد از اعتراض گسترده دانشجويان!!!؟؟؟
حضور مهندس موسوي در اين جلسه نيز معني دار تلقي مي شود، چرا كه وي به عنوان عامل (غیر)مستقيم سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا، اسرائيل و انگليس و ايفاي نقش ستون پنجم دشمنان بيروني و ده ها و صدها جنايت و خيانت، بايستي به محاكمه و مجازات كشيده شود!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
الحق حدیث معروف معصوم (ع) که فرمو حب الدنیا راس کل خطییه اینجا معنی واضح پیدا می کند
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی اگر شرکت خصوصی است چرا جلسات را در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل داده اید.!!!
Iran, Islamic Republic of
الله اقای رفسنجانی هشدار هشداری که خودت ادعا می کنی ای هزار چهره
Latvia
دمت گرم احمدي نژاد ،‌خوب آب انداختي تو لونه اينا !
كي فكر ميكرد اينا به اين روز بيفتند :-)
دشمنان ما وسیع‌تر شده‌اند، اما دایره دشمن‌شناسی ما محدود شده است.( خوب شد چشم ما را باز كردي داشتيم مي‌افتاديم توچاه) دشمنان دوست‌نما در ما رخنه کرده‌اند(....)!!!!!?????? .مشفقانه‌ترین انتقادها را برنمی‌تابیم و نقشه‌های شوم دشمنان دوست‌نما را درنمی‌یابیم.!!!!!!!!?????? نفاق را صداقت ( بابا اينجارا خيلي خوب آمدي)، توهین را صراحت، دروغ را درایت،پوست كلفتي را مهارت، تهمت را شجاعت و شعار را بصیرت( ...) می‌دانیم. وقتي اين سخنان حكيمانه را داريم ديگه حرفي براي زدن نداريم
Iran, Islamic Republic of
..... با این کارش به نظام هشدار می دهد پا از روی دم دانشگاه ازاد بردارید وگرنه میرحسین را دوباره می ندازیم به جون نظام....
Iran, Islamic Republic of
بعد از این همه انرژی که ؛رهبری ؛مردم ودولت در این یک سال اخیر خرج کرد .وروشنگری کرد ؛ اغماض کرد ؛ ملاطفت کرد؛این همه بینه از تاریخ آورد؛ باز می بینیم که جناب هاشمی از موسوی تمجید می کند ؛باز می بینیم که دانشگاه آزاد را ملک طلق خود می داند؛باز می بینیم که بحق دهن کجی می شود ؛دیگر باید چه کار کرد آیا باز هم باید چشم پوشی کرد.
Iran, Islamic Republic of
آقاي هاشمي رفسنجاني فرزندان شما نسبت به مالکيت دانشگاه آزاد اقامه دعوي نمي کنند بلکه نسبت به مالکيت کل ايران اقامه دعوي مي کنند چه بسا اين آشوبها نيز براي همين بوده است
...
یعنی ایشون برای مصلحت نظام هم مفید هستن؟!
دانشگاه آزاد ملک عمومی هست ولی میراث خور پیدا کرده؟‍!
این ثروت چجوری خونه ادما رو خراب میکنه!
...........!
Iran, Islamic Republic of
بابا یک ذره انصاف هم خوب چیزه این آقایون حق دارند اینا انقلاب کردن اینا جنگ رو اداره کردن منه نسل سوم اون موقع به دنیا هم نیامده بودم حالا حقشون نیست بعد از این همه مبارزه و زحمت 250 ملیارد دلار ناقبل رو تملک کنند ؟ شما ها چرا یک ذره به فکر زندگی مهدی تو لندن نیستین ؟ میدونید زندگی تو لندن چه خرجی داره ؟
Iran, Islamic Republic of
به شماچه ربطي دارد كه درجلسه اين بزرگان چه گذشت ؟؟؟؟؟ فضولي هم حدي دارد . عجب روزگاري شده كه عده اي مدعي و تازه به دوران رسيده در كاربزرگان اين كشور دخالت و سركشي ميكنند .
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه شما اقایان
گنج قارون رو هم داشته باشید این دنیا محل گذر باید بگذارید و بروید البته
دل کندن از دنیا برای شما خیلی سخت تر خواهد بود همانطور که دل کندن از دانشگاه آزاد .
Iran, Islamic Republic of
آيا "اين عمار" مقام معظم رهبري براي بيداري ما و شناخت اين دشمنان دوست نما كافي نبود؟
Latvia
اين مملكت مال اين آقايون است و حق دارند نسبت به آن بي تفاوت نباشند.!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام بر موسوی وهاشمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهنس موسوي نخست وزير امام شما عقده اونوقت كه امام خميني از موسوي حمايت كرد واستعفايش را شديد رد كرد را داريد حالا مخالفان اونوقت امام پر رو شديد .درود بر آيت الله هاشمي عزيز
Latvia
مملكت بابامه
حرفي هست
درود بر موسوی و هاشمی
Latvia
انشاا... خدا شر تمام منافقين و خيانكاران به اين سرزمين و مردم انقلابي ايران را به خودشان برگرداند.
Iran, Islamic Republic of
مواظب سران فتنه باشيد.فتنه ديگري در راه است.
Iran, Islamic Republic of
خدایا این آقایون در اواخر عمر خودشان هستند ؛ به آنها بصیرت عطا فرما
Latvia
بازيهاي فوتبال و المپيك با همه حساسيت ، جانشمولي و هيجانات آن هر4 سال يكبار برگزار و تمام مي شود. اما سياه بازي و نفاق برخي آقايان و جريانات سياسي در ايران تمامي ندارد! بازنده اصلي اين سياه بازيها مردم ايران و بويژه جوانان و بالاخص خيل عظيم بيكاران و اقشار آسيب پذير جامعه هستند! خدايا خودت به اين دسيسه هاي ضد ملي پايان ده!
Iran, Islamic Republic of
هاشمی زنده است چون انقلاب زنده است
Iran, Islamic Republic of
اگر قانونا مال آنهاست نمی تواند کسی از آنها بگیرد
این دانشگاه خصوصی است و برای افراد هیات موسس است
شما هم اگر نگران 250 هزار میلیارد تومان هستید بروید سایر ثروتمندان این کشور را و موسساتشان را دولتی کنید
بورید کشتی های خلیج فارس که شخصی هستند را هم دولتی کنید
اصلا هر کس پول داشت به نفع دولت و خودتان مصادره کنید
مالکیت را هم قانونش را عوض کنید و بگویید هر کس بیشتر از 100 میلیون تومان ثروت داشت باید بیاید به ما جواب بدهد
مسئول فروش مغازه های پولدار بالاشهر را هم شما تعیین کنید
مدیر شرکتهای خصوصی ثروتمند را هم شما تعیین کنید
خدا عاقبت ما را به خیر کند
Iran, Islamic Republic of
با تکیه بر قانون اساسی، سئوال جدی که باید از طریق قانون پیگیری شود این است که 250 هزار میلیارد تومان را مالکین دانشگاه آزاد از کجا آورده اند؟
قانون از کجا آورده اید اگر طی این سالها درست اجرا میشد امروز کسی جرات چنین ادعاهای افسانه ای را نمی کرد.
Iran, Islamic Republic of
درودبرموسوي و كروبي . مردم سران فتنه رابه خاطرصداقت و پاك دليشان دوست دارند نه چيزهاي ديگر.
United States
هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو
Iran, Islamic Republic of
1- آخرین حرف امام " ملاک حال فعلی افراداست".
2- بالاخره حق مردم را پس میگیریم، شک نکنید.
Iran, Islamic Republic of
تو این فکرم این 250000 میلیارد تومان ما باباش چه جوری اون دنیا به دادش می رسه؟
Iran, Islamic Republic of
250 هزار میلیارد تومان برابر است با 4 برابر ثروت بیل گیتس
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر بنده صالحش دکتر احمدی نژاد خدا دشمنانش را بیش از پیش رسوا کند.
Iran, Islamic Republic of
از جهان خواهش ميکنم اجازه ندهد اين مباحث مهم واساسي به سطح دعواي اشخاص تنزل يابد. مخصوصا در کامنتها دقت شود و از جريان سازي که توجهات را از بحث اصلي منحرف ميکند جلوگيري شود. ابراز احساسات درباره احمدي نژاد وموسوي و کروبي و هاشمي جايش اينجا نيست.
Iran, Islamic Republic of
ای بابا این انقلاب هم مال شمااست مطمئنا این ادعا رادارید پس هرچه سریعتر انراوقف...........کنید الته سهم عربستان راهم کناربگذارید.
مبارکه مبارک ایشالله مبارکش باد
Iran, Islamic Republic of
اعتراض گسترده دانشجویان یعنی همون 200 نفر
Iran, Islamic Republic of
بله ، از آقای هاشمی بیش از این هم نباید انتظار داشت که موسوی را از جلسه بیرون کند، بالاخره هرچی باشه یه زمانی با هم همسنگر بودند و الان هم یه کاسه!!! همانطور که حضرت آقا در دیدار با اساتید بسیجی فرمودند اگر به سمت آنها متمایل شد از دایره خارج می شود ، و این آقا نه تنها از جلسه بیرون نینداخته بلکه او را هم مورد تمجید قرار داده
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم با این مبغ 250هزار میلیارد !!! بتوان اروپا را از مشکلات اقتصادی نجات داد ولازم نباشد مردمشان ریاضت اقتصادی بکشند...
شایدم یکم وسیعتر...