پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱۰

یک زن را جای بهمنی می‌گذارم/ بعید نیست ردصلاحیت شوم

جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 282225
محسن رضایی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه اگر توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت نشوید، چه عکس‌العملی نشان خواهید داد، پاسخ داد.
یک زن را جای بهمنی می‌گذارم/ بعید نیست ردصلاحیت شوم
به گزارش جهان به نقل از فارس، محسن رضایی در دانشگاه سراسری ارومیه در ارتباط با کنار کشیدن خود از انتخابات در سال 84، خاطرنشان کرد: من در آن دوره انتخابات کنار کشیدم تا آنان که مدعیان اداره کشور هستند، بتوانند کشور را بهتر اداره کنند.

رضایی در خصوص انتخاب رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد در کابینه خود، گفت: برای بانک مرکزی یکی از خانم‌های اقتصاددان را رئیس انتخاب خواهم کرد و وزیر اقتصاد هم از بین افراد باتجربه و البته اقتصاددان انتخاب خواهد شد که بعداً اعلام می‌کنم.

وی در خصوص هدفمندی یارانه‌ها، یادآور شد: این مسیری که آغاز شده را ادامه می‌دهیم و اگر مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود، باز تورم بالا خواهد رفت که برنامه‌ریزی کردم تا پرداخت این 45 هزار تومان را به مردم ادامه دهم و با آغاز فاز دوم 65 هزار تومان به حساب مردم واریز می‌کنیم، اما تا شش ماه قابل برداشت نخواهد بود و در پایان شش ماه به همراه سود دریافتی از طریق بانک قابل برداشت می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر شورای نگهبان صلاحیت شما را تأیید نکرد، چه عکس‌العملی نشان خواهید داد؟ اذعان داشت: از دبیر شورای نگهبان بعید ‌نیست، اما ما با ایشان رفیق هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من واقعا نمیتونم حرفای این آقای رضائی رو درک کنم. ای کاش یه مقدار بینشش بیشتر بود...
شعار شعار شعار شعار
بله، وزیر اقتصادش میشه داوود دانش جعفری معزول دولت نهم که کمترین اشراف رو بر اقتصاد کشور داشت.
ahmad
اینکه شما با دبیر شورای نگهبان رفاقت دارید عملا طرح تهمت در رد صلاحیتهای غیر قانونی به ایشان و طرح تهمت دیگر بعنوان تایید رفقا از جانب ایشان است. در حالی که دبیر محترم شورا هیچ تعارفی با کسی ندارد.

یه سوال هم داشتم. احیانا این سخنان که بوی تبلیغات زودهنگام نمیده ؟!!!! درسته؟!!!!
محمد
آقا محسن را کسی می دانم که توان بالایی در مدیریت جهادی و به کارگیری عقل نخبگانی در اداره کشور دارد. فردی که علی رغم تمام توهین ها و تهمت ها علیهش(که از سوی جریانهایی که ظاهر به صلاحی دارند )بی اخلاقی نکرد.
آقا محسن! علی رغم فضاسازی های رسانه ای و بی اخلاقی های علیه تو؛ تا آخر ایستاده ایم.
مگر چه کار کردی که رد صلاحیتت کنند؟
سجاد
United Kingdom
یاد آقا محسن زمان جنگ بخیر
آقای رضایی اخیرا گفته اند (به نقل از سایت عصر ایران ) اتم را می شکافیم اما در تامین گوشت مرغ برای مردم مشکل داریم ، از این کلام برداشت میشود که در حکومت مورد نظر ایشان باید دیگر دور شکافتن اتم را خط کشید ولی مشکل گوشت و مرغ برای مردم همچنان لاینحل باقی خواهد ماند .
یاعلی
آقای رضایی بدانید شما یکی از مهره های این انقلاب بودید ولی با عملکردتان جایی برای تأیید صلاحیت قرار نگذاشتید هرچند بنده یقین دارم که شورای نگهبان برای اینکه اثبات کند مردم به شما اقبال نخواهند داشت شما را تأیید خواهند نمود اما همینکه فرمودید از رئیس شورای نگهبان بعید نیست یعنی تقوای یک فقیه که مورد تأیید رهبری هستند را زیر سئوال بردید.آقای رضایی برو استغفار کن آقا برو...
Kuwait
برای سپردن مسئولیت ها به افراد باید توان و کارآمدی اونها ملاک قراربگیره و جنسیت معیار خوبی برای این کار نیست. این نوع حرف زدن بوی تبلیغاتی میده.