چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱۱

دادستان تهران: جوانفکر،عامل تحریک کارکنان مجموعه خود علیه اجرای حکم قضایی است

سه شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب: 196023
عباس جعفری دولت آبادی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب تهران ضمن تشریح حوادث روز دوشنبه در موسسه مطبوعاتی ایران ، نسبت به بر هم خوردن فضای آرام کشور هشدار داد.

به گزارش جهان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ، دادستان تهران دوشنبه شب گفت : در پی مصاحبه روز شنبه علی اکبر جوانفکر با یکی از روزنامه های کشور و طرح مسایل خلاف واقع و تنش آفرین ، اطلاع حاصل شد که مشارالیه قصد دارد روز دوشنبه هم با برگزاری نشستی مطبوعاتی این اظهارات را تکرار کند.

وی با بیان اینکه دادستانی تهران روز یکشنبه شب – یک روز قبل - از مجاری مسئول و رسمی کشور به نامبرده در خصوص بیان اظهارات اختلاف برانگیز با هدف تشویش اذهان عمومی هشدار داد ه است اما ظاهرا این هشدار جدی گرفته نشد ، اظهار داشت : در اجرای قانون دوتن از نمایندگان دادستان به محل مصاحبه مطبوعاتی وی اعزام شدند و پس از استماع اظهارات آقای جوانفکر و انعکاس به دادستانی تهران مقرر شد نامبرده به دادسرا معرفی گردد.

به گفته جعفری دولت آبادی حسب گزارش واصله متاسفانه علی رغم ادعای قانون گرایی ، وی در قبال دستور قضایی و اقدام مامورین مقاومت کرده و با تماس های تلفنی و حضور در جمع کارکنان موسسه موجب تحریک کارکنان وایجاد اخلال و بی نظمی در روند کاری روزنامه شد که پس از این حوادث حسب دستور دادستان ، مامورین محل را تر ک کردند.

آقای جعفری هم چنین در پاسخ به اظهارات جوانفکر در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های کشور مبنی بر استفاده مامورین دادستانی از گاز اشک آور و دستگاه های شوک الکتریکی ، گفت که اساسا مامورین این دادستانی در ماموریت های محوله مجاز به حمل وسایل مذکور نیستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان که 8 ماه مملکتو به لجن کشیدن و از هیچ خیانتی فروگذار نکردن هم باید محکمه بشن خصوصا سران فتنه کههنوزم اگر کمیآزادشون بذارن برای دفاع از جمهوری ایرانی خودشونو به آب و آتیش می زنن
Iran, Islamic Republic of
باید برای اینها فاتحه خواند دارن مسیر بدی را طی میکنند خدا به اینها رحم کنه لبه تیغ هستند ما گوش به فرمان رهبریم والسلام هرکسی جلوی آقا بایسته ما مردم حذفش میکنیم حتی اگر بالاتر از 20 میلیون رای بهش داده باشیم
Iran, Islamic Republic of
در بعضی روشها دولت احمدي نژاد هم ديگه با دولت هاشمي و خاتمي فرقي نداره
Iran, Islamic Republic of
از كدوم لجن داريد حرف ميزنيد از لجن اختلاس 3هزاري از لجن ايستادگي در مقابل رهبري از لجن گراني سرسام آور لجن جريان انحرافي -
پس در اين شش سال چرا نتوانستيد به قول خودتان لجن شان را پاك كنيد دوست گرامي احساساتي و جناحي فكر نكنيد بياييد قبول كنيد كه لجن اين شش ساله خيلي پرمايه است كه پرونده هاش يكي يكي داره درمياد در ضمن اصلاح طلبان با راي و تمايل ملت در سالهاي 76 و 80 انتخاب شدند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز لجن اختلاس که مربوط ومختص دولت احمدی نژاد نیست. اختلاس از اول بود در دولت هاشمی اختلاس 123 میلیاردی شاخص شد در دولت خاتمی شهرام جزایری و در دولت احمدی نژاد هم خاوری ...
تازهاز حق نگذریم شهرام جزایری از دوتاب دیگه بدتر بود که چون اکثر نمایندگان خصوصا رئیس مجلس ششم که غلبا اصلاحطلب بودند رو خرید و حتی اون زمان گفتن 400 میلیون تومان هم برای دور دوم خاتمی خرج کرد حالا شما اختلاس رو که ریشه در باندبازی ریشه دوانده در طول سالیان و نظام بانکی داغون ما داره میخواید منحصر در دولت احمدی نژاد بکنید؟! بابا خیلی با انصافید؟!
از اینها گذشته در دوره خاتمی هم چیزی شبیه گروه انحرافی بود (دوره هاشمی رو نمی دونم چون سنم نمی رسه به اون دوران) مثلا همین سروش و حجاریانو کدیور و امثالهم جریان انحرافی اون دوره بودن منتها فرقشون با این دوره ای ها اینه که حوزه کار یاونها اعتقادی و با مبانی نظام اسلامی بود ولی حوزه کاری اینا بیشتر اقتصادیه.
Russian Federation
خبط و خطا و خیانت خبط و خطا و خیانت است و از ناحیه هر کس که صادر شود مذموم و نا مطلوب اما کفه خیانتی که آقایان اصلاح طلب در هشت ماه فتنه مرتکب شدند قابل مقایسه با دولت احمدی نژاد در این مدت تقریبا هفت ساله نیست اونها که در این مدت انواع و اقسام دروغ ها را گفتند و تهمت ها را زدند و خیانت ها و خباثت ها راکردند اگر هفت سال سرکار بودند چه میکردند؟ خدا را شکر که شر ایشان دفع شد و به خودشان بازگشت
Latvia
استقلال قوه قضائيه يعني اينكه اين قوه مسئول بازداشتها و پاسخگوي اتهام نقض حقوق بشر و ... است و تخلفات احتمالي آن به قوه مجريه ربطي ندارد و نبايد پاسخگو باشد نه اينكه اين قوه مجاز است دست به هر كاري بزند و رييس جمهور بعنوان نماينده منتخب مستقيم همه مردم ايران مسئول نظارت بر حسن اجراي قانون اساسي است حق تذكر به اين قوه را دارد.
Iran, Islamic Republic of
چرا با خاتمي و موسوي و فايزه اينطوري برخورد نميشه؟
Iran, Islamic Republic of
اون دوست فاضلي كه افاضه فرمودند رئيس جمهور مي‌تواند به همه قوا تذكر بدهد لطفا يك بندي تبصره‌اي ... از قانون ذكر كنند.
Iran, Islamic Republic of
معاون حقوقی ریاست جمهور گفته است که ما به قانون احترام میگذاریم بشرط انکه درست عمل شده باشد
به ایشان بگوئید درست یا غلط بودن آن هم قانون دارد و تشخص آن بشما ربط ندارد
Iran, Islamic Republic of
عدلیه که جرات برخورد با سران فتنه و خاندان رفسنجانی را ندارد برای انحراف افکار عمومی از این هراس و شاید همراهی، اینگونه اقدامات آرتیستی را طرحی می کند.