جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
با برد مقابل بوکسور مغولستانی

برنز مظاهری قطعی شد

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 383322
نماینده وزن ۹۱ کیلوگرم تیم ملی ایران در مصاف با بوکسور مغولستان به پیروزی رسید و ضمن قطعی کردن مدال برنز خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
به گزارش جهان به نقل از مهر ، علی مظاهری بوکسور وزن ۹۱ کیلوگرم تیم ملی بوکس ایران در هفدهمین دوره بازی های آسیایی در اولین دیدار خود به مصاف بوکسور مغولستانی رفت و با برد مقابل حریف خود به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.

با این برد مدال برنز مظاهری قطعی شد.پیش از این برنز روزبهانی و دلاوری نیز قطعی شده بود. فروتن گل‌آرا، امین قاسمی‌پور و سجاد محرابی نیز با باخت مقابل حریفانشان از گردونه رقابتها حذف شدند. تیم ملی بوکس با ترکیب ۶ بوکسور عازم بازی‌های آسیایی اینچئون شده است. نمایندگان بوکس ایران در دوره قبلی بازی‌ها موفق به کسب سه مدال برنز شده بودند.

مظاهری دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه قطر و مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو چین است.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *