جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فراخوان تولید پوستر تراژدی انسانی در غزه

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 373224
با توجه به گسترش «تراژدی انسانی در غزه» در روزهای اخیر، به پیشنهاد و همت جمعی از هنرمندان، برخود لازم دیدیم تا با دعوت از طراحان گرافیک، بضاعت هنرمندان ایرانی را در بیان این مظلومیت به تصویر کشیم.
به گزارش سرویس فرهنگی جهان؛ با توجه به گسترش «تراژدی انسانی در غزه» در روزهای اخیر، به پیشنهاد و همت جمعی از هنرمندان، برخود لازم دیدیم تا با دعوت از طراحان گرافیک، بضاعت هنرمندان ایرانی را در بیان این مظلومیت به تصویر کشیم.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا روز پنج‌شنبه ۱۶ مردادماه ۱۳۹۳ طرح‌های خود را ارسال نمایند.  محتوا و موضوع ارائۀ آثار با محوریت «تراژدی انسانی در غزه» بر عهدۀ ذوق و سلیقۀ هنرمندان گذاشته شده است.


ملاحظات گرافیکی

آثار گرافیکی باید در قالب پوستر و به صورت عمودی تولید شود. ابعاد هر اثر باید ۷۰ ×۵۰ سانتی متر و با رزولوشن dpi۳۰۰ باشد.

محصولات

در صورت رسیدن آثار به حدّ نصاب کیفی و کمّی علاوه بر اکران آن در نمایشگاه‌های مختلف و شبکه های مجازی، به صورت کتاب نیز به چاپ خواهد رسید.

تذکر: مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد.

نشست نقد و بررسی

جلسۀ نقد و بررسی آثار ارسالی با حضور اساتید محترم آقایان احمدرضا میرمقتدایی، غلام‌رضا نصراصفهانی و محمدعلی ناصحی و با حضور هنرمندان برگزار خواهد شد. دوستان علاقه‌مند به حضور در این نشست حتماً حضور خود را به وسیلۀ نشانی الکترونیک (TarahaneAyeh@gmail.com) قطعی فرمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *