جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

5خواننده مطرح برای امام زمان(عج) خواندند

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 284827
میثم محمدحسنی تهیه‌کننده از اتمام مراحل ساخت آلبوم تصویری «دلصدا» 2 به خوانندگی محسن چاووشی، شهرام شکوهی، رضا صادقی، حمید عسکری و علی لهراسبی خبر داد.
5خواننده مطرح برای امام زمان(عج) خواندند
به گزارش جهان، میثم محمدحسنی تهیه‌کننده و طراح آلبوم موسیقی «دلصدا» در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ساخت آلبوم موسیقی «دلصدا 2» با موضوع امام زمان (عج)  به اتمام رسیده است و به زودی منتشر خواهد شد.
 
وی افزود: به دلیل رعایت نشدن حقوق کپی رایت که در نخستین آلبوم «دلصدا» پیش آمد، تصمیم گرفتیم تا این اثر را از شبکه تلویزیونی که قرار است ‌به زودی توسط موسسه اوج راه‌اندازی شود، پخش کنیم.
 
تهیه‌کننده آلبوم موسیقی «دلصدا» 2 یادآور شد: محسن چاووشی، شهرام شکوهی، رضا صادقی، حمید عسکری و علی لهراسبی از خوانندگان این اثر هستند که کار خود را در قالب تصویری ارایه کرده‌اند.
 
 آلبوم موسیقی «دلصدا 1» شامل قطعاتی از هفت خواننده پاپ کشور در حوزه دفاع مقدس بود که محسن چاوشی، فرزاد فرزین، فریدون آسرایی، بهنام صفوی، مهدی یغمایی، شهاب رمضان و شاهد صادق‌پور در آن خواندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *