پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ذوب‌آهن به یک چهارم جام حذفی صعود کرد

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 324228
تیم فوتبال ذوب‌آهن با پیروزی مقابل نفت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شد که دو تیم به امید کسب نتیجه در این مسابقه قدم به میدان گذاشته بودند و با توجه به اینکه مسابقه در جام حذفی برگزار می‌شد، یک تیم باید در این مسابقه به پیروزی می‌رسید.

ذوبی‌ها در نیمه نخست بازی توانستند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند و با درخشش قاسم حدادی‌فر، مرتضی تبریزی و محسن مسلمان، موقعیت‌هایی روی دروازه تیم نفت تهران خلق کردند اما با درخشش سوشا مکانی، این موقعیت‌ها ثمری برای ذوب آهن نداشت.

پس از آن محسن بیاتی نیا نیز چند موقعیت برای ذوب‌آهن ایجاد کرد اما این موقعیت‌ها نیز نتوانست برای ذوبی‌ها ثمری داشته باشد تا نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

دو تیم در نیمه دوم بازی نیز در تلاش برای کسب نتیجه بودند و موقعیت‌هایی نیز ایجاد کردند اما در نیمه دوم مسابقه، کیفیت بازی نسبت به نیمه نخست افت محسوسی داشت.

ذوب‌آهن از دقیقه ۷۴ مسابقه، مرتضی تبریزی مهاجم جوان، جنگنده و دونده خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و بوناچیچ مجبور شد به جای وی، سعید عبدالله‌پور را در ترکیب اصلی تیمش به میدان بفرستد.

ذوبی‌ها در دقایق پایانی نیمه دوم بازی رو به شوت‌های بلند توسط اکبر ایمانی و حدادی‌فر آوردند اما از طریق این توپ‌ها نیز نتوانستند تیم خود را صاحب گل کنند.

در نهایت اما در دقیقه ۷۹ مسابقه ارسال مهدی‌ رجب‌زاده از کرنر و شوت محسن بیاتی‌نیا به کنج دروازه تیم نفت تهران رفت تا بیاتی‌نیا گل برتری تیم ذوب‌آهن را وارد دروازه تیم تهرانی کند.

نفت تهران بعد از دریافت گل حملات بیشتری به طرف دروازه ذوب‌آهن ترتیب داد و موقعیت‌هایی برای تیم خود ایجاد کرد اما بازیکنان

در شرایطی که ذوبی‌ها در صدد رسیدن به گل‌های بیشتری بودند، در دقیقه ۸۵ مسابقه، قاسم حدادی‌فر صاحب یک موقعیت خوب شد که از این موقعیت خود استفاده نکرد و توپ را از کنار دروازه به بیرون زد.

در دقیقه ۱+۹۰ بازیکنان نفت شانس رسیدن به گل برتری را داشتند اما میلان میاتوویچ، دروازه‌بان نفت ذوب‌آهن توپ را از زیر تیر افقی دروازن به بیرون کشید.

در آخرین ثانیه‌های مسابقه نیز احسان پهلوان، مهاجم جوان ذوب‌آهن موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت که این موقعیت با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اشکان خورشیدی قضاوت این دیدار را برعهده داشت؛ وی در این بازی به سینا عشوری، مصطفی اکرامی از ذوب‌آهن و احمد آل نعمه از نفت تهران کارت زرد نشان داد.

ذوب‌آهن با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.
https://jahannews.com/vdcir5apvt1arr2.cbct.html
jahannews.com/vdcir5apvt1arr2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *