پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مقاوم سازی پل ستارخان به کجا رسید؟

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 424920
مجری طرح پل و ابنیه به معاونت فنی و عمران شهرداری تهران گفت: با ادامه مقاوم سازی شیب راه‌های پل ستار خانه از شمال به جنوب، ۹۵ درصد پیشرفت در این پروژه دیده شده است.
به گزارش جهان، پیشرفت ۹۵ درصدی مقاوم سازی پل ستارخانمحمد حسن وساق مجری طرح پل و ابنیه معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیشرفت عملیات اجرای تعریض و مقاوم سازی پل ستارخان اظهار کرد: پس از اتمام عملیات تعریض پل ستارخان در اسفند ماه سال گذشته، مقاوم سازی شیب راه‌ها پل ستارخان، با روش اجرای ریز شمع‌ها، در قسمت شمالی پل انجام می‌شود.

وی افزود: پس از اتمام عملیات مقاوم سازی شیب راه‌های پل ستارخان، روکش آسفالت، نصب درزهای انبساط و خط کشی مسیرها صورت می‌گیرد.

وساق ادامه داد: تا به حال ۹۵درصد پیشرفت در این عملیات اجرایی دیده شده و مقاوم سازی شیب‌ راه‌های شمالی پل مانند قمست جنوبی انجام می‌شود به طوری که عملیات کارکنان شهرداری از اواخر هفته در ساعت ۲۳ تا ۵ صبح صورت می‌گیرد این در حالی است که یک خط عبوری پل برای تردد خودروها در این ایام در نظر گرفتته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *