جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
کاپیتان یک نیمه پرسپولیسی، یک نیمه استقلالی!

توقف تیم ملی ایران برابر تونس

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب: 239728
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی پیش از رویارویی با لبنان برابر تونس متوقف شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردوی آماده سازی در مجارستان به سر می برد، چهارشنبه شب در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی تونس رفت و در پایان با نتیجه دو بر دو برابر این تیم به تساوی دست یافت.

این نتیجه در حالی ثبت شد که تیم ملی ایران در هر دو مرتبه از حریف آفریقایی خود پیش افتاده بودند. محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۵۳ و محمد قاضی در دقیقه ۶۰ دو گل ایران را به ثمر رساندند و دو گل تونس هم توسط عمار جمل در دقیقه ۵۵ و عیسام جمعه در دقیقه ۸۳ وارد دروازه ایران شد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در این بازی از امید نظری و اشکان دژاگه دو بازیکن دو رگه تیم ملی از ابتدا استفاده کرد. این دیدار نخستین حضور نظری بازیکن ایرانی- فیلیپینی تیم ملی بود.

سرمربی تیم ملی ایران در این بازی از دو ترکیب متفاوت در دو نیمه استفاده کرد که در نیمه نخست رهبری تیم ملی در زمین بر عهده علی کریمی بود و در نیمه دوم جواد نکونام با حضور در زمین و خروج کریمی، بازوبند کاپیتانی را بر دست بست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *