پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱
هفته ششم لیگ برتر فوتبال

گام‌بلند شاگردان دایی در‌جدول با پیروزی در قم

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 377761
پرسپولیس با برتری ۲ بر صفر مقابل صبای قم به رده هفتم جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.
گام‌بلند شاگردان دایی در‌جدول با پیروزی در قم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور، صبای قم از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف پرسپولیس رفت و با 2 گل بازی را به حریف خود واگذار کرد. امید عالیشاه در دقیقه 6 و مهدی طارمی در دقیقه 60 برای پرسپولیس گلزنی کردند.
 
در نیمه نخست پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه 6 امید عالیشاه با حرکت درون محوطه جریمه توانست توپ را زیر طاق دروازه صبا بدوزد تا شاگردان علی دایی خیلی زود با یک گل پیش بیفتند. پرسپولیس میهمان در ادامه باز هم علاقه بیشتری برای حمله نشان داد و البته صبا هم با استفاده از ضدحملات دروازه پرسپولیس را با چند خطر روبه‌رو کرد که البته موقعیت جدی را ایجاد نکرد. محمد نوری دقیقه 36 از داور کارت زرد گرفت و در نهایت نیمه نخست با یک گل به سود سرخپوشان تهرانی تمام شد.
 
با آغاز نیمه دوم باز هم پرسپولیس توانست با اتکا به برتری در میانه میدان پیش بیاید و در دقیقه 60 مهدی طارمی با شوتی دقیق دروازه شاگردان صمد مرفاوی را برای دومین بار گشود. طارمی 3 دقیقه بعد هم از داور کارت زرد گرفت. در ادامه بازی امید قربانی و ایوب کلانتری در تیم صبا جای خود را به محمد امین آرام طبع و آچیله دادند. در ترکیب پرسپولیس هم رضا حقیقی و افشین اسماعیل‌زاده جایگزین مهرداد کفشگری و محمد عباس‌زاده شدند. با این تغییرات روند بازی صبا هجومی و پرسپولیس تدافعی‌تر شد.
 
دقیقه 85 امید عالیشاه در صحنه‌ای مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سرنگون شد اما البرز حاجی پور به او کارت زرد نشان داد. دقیقه 90 علی فاطمی در ترکیب پرسپولیس جایگزین امید عالیشاه شد و در نهایت این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان علی دایی خاتمه یافت.
 
با این نتیجه پرسپولیس مانند صبای قم 8 امتیازی شد اما با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم رده هفتم جدول را به خود اختصاص داد تا با خیزی بلند 5 پله در جدول صعود کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زنده باد پرسپولیس کبیر