جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ریبری بازی با دورتموند را از دست داد

جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 415263
هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ به لحاظ جسمانی آماده همراهی این تیم در دیدار برابر دورتموند نیست و بازی حساس فردای دو تیم را از دست می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ از ساعت ۲۱ فردا (شنبه) در هفته بیست‌و‌هفتم بوندس‌لیگای آلمان در حالی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می‌روند که باواریایی‌ها با قدرت صدرنشین هستند ولی در مقابل شاگردان یورگن کلوپ به تازگی از بحران خارج شده‌اند خود را تا رده دهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بالا کشیده‌اند.

فرانک ریبری که در پیروزی ۷ بر صفر بایرن مونیخ برابر شاختار دونتسک اوکراین در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه قوزک پا آسیب دیده بود حالا خبر می‌رسد که جدال سنتی فوتبال آلمان را از دست می‌دهد و قادر به همراهی سرخپوشان مونیخی نخواهد بود. به این ترتیب وی به جمع مصدومان بایرن یعنی خاوی مارتینس، تیاگو آلکانتارا، دیوید آلابا و آرین روبن پیوست.

فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: نرسیدن ریبری به بازی با دورتموند خبر خوشی نیست. به هر حال شکایتی از این بایت نمی‌توانیم داشته باشیم و باید روی بازی تمرکز کنیم. ما ترکیبی از بازیکنان خوب را در اختیار داریم که می‌توانند جای خالی بازیکنان غایب‌مان را پر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *