جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمان آغاز پخش سریال «معراجی‌ها»

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب: 378166
«معراجی‌ها» در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شنبه - ۲۲ شهریورماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این سریال که فیلم‌سینمایی آن نیز در جشنواره‌ی فیلم فجر سال گذشته شرکت داشت، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

در حال حاضر نیز آنونس این سریال از شبکه یک پخش می‌شود.

این پروژه بیش از ۳۰ بازیگر دارد و در خلاصه داستان آن آمده است:« قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند».

بازیگران این مجموعه عبارتند از: محمدرضا شریفی‌نیا، رضارویگری، حمید لولایی، مهران رجبی، غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، کاوه خداشناس، امیر نوری، پندار اکبری، محمود عزیزی، عباس محبوب، حسین مهری، مجید مشیری، مجید شهریاری، اصغر نقی‌زاده، یوسف قربانی، بشیر ادریسی، سهراب یاری، محسن جهان‌ثانی، حسین کرمی، اسماعیل سلطانیان، روزبه معینی، علی منجزی، عرفان برزین، پوراندخت مهیمن، مریم کاویانی، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، فریبا نادری، هما خاکباش، گیتی معینی و ساقی زینتی.

فیلمنامه سریال «معراجی‌ها» توسط یک گروه نویسندگی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی نوشته شده است، تصویربرداری «معراجی‌ها» نیز برعهده‌ی فرشاد گل‌سفیدی و آهنگسازی آن بر عهده امیر توسلی بوده است.

اجرای جلوه‌های ویژه این سریال در سال گذشته، منجر به از دست دادن جواد شریفی راد، مدیر جلوه‌های بصری و جمعی از همکاران او و مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *