جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵
بادامچیان:

فتنه اصحاب القدرت در پیش است

سه شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 160563
اسدالله بادامچیان در گفتگو با ویژه نامه نوروزی یکی از روزنامه های کشور ضمن پیش بینی احتمالی فتنه اصحاب القدرت در سال ۹۰ تأکید کرد: امسال سال آزمایش های مهمی است.
سرویس سیاسی جهان ـ اسدالله بادامچیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با ویژه نامه نوروزی همشهری در بخشی از صحبت های خود می گوید: متاسفانه احساس می شود که برخی از گروه های داخل اصولگرایان اصحاب قدرت شده اند و می خواهند حالا که بر رأس قدرت هستند به هر نحوی که شده این قدرت را برای خودشان حفظ کنند. آدم شیوه های گوناگونی را می بیند، همین امسال نیز می بینید که طرف می گوید من اصلا کاری به انتخابات ندارم اما وقتی از ورای پرده می بینیم متوجه می شویم طرف گروه های گوناگون انتخاباتی تشکیل داده.
ما امیدواریم اخباری که به گوش می رسد درست نباشد. 

افراد نباید از بیت المال، موقعیت و مسئولیتی که دارند برای منافع خودشان استفاده کنند. اینها امانت الهی در دست مسئولین هستند. اگر فردی در موقعیتی قرار می گیرد این موقعیت به عنوان یک امانت متعلق به جمع مسلمانان جهان و ایران است و اگر بخواهد برای به چنگ آوردن قدرت از این امانت سوء استفاده کند، این یک خیانت در امانت است. خیانت در امانت الهی است. 

وی می افزاید: برخی افراد در جریان اصولگرایی هستند که فکر می کنند به هر نحوی که شده باید قدرت دست آنها باشد و استدلال می کنند که می خواهیم خدمت کنیم ولی این مسیر اشتباه است. قدرت برای خدمت انحراف است و برکت ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود می گوید: در برخی از مسائل می بینیم برخی از افرادی که شعار می دادند که چرا برخی از افراد علیه فتنه گران حرف نمی زنند، خودشان هیچ حرفی نزده اند و این نکته مهمی است! 

بادامچیان تصریح می کند: هرکس که در خط ولایت نیست ولو اینکه خیلی ادعای اصولگرایی، ولایت و ارزش می کند و خیلی هم خدمت کرده باشد مردم از او کناره می گیرند.
خط ولایت که خط قدرت طلبی نیست. خط ولایت خط خدمت الهی است. خط خالصانه است.

او ادامه می دهد: نکته سخن همین جاست. یک موقع است که یک طیف به صورت علنی و مشخص مقابل نظام و ولی جامعه می ایستد. در این حالت مردم نوع مواجهه با این طیف را بلدند اما طیف دیگری هستند که در خیمه ولی فقیه جای می گیرند و با نام ولی فقیه، ارکان نظام، مجلس، قوه قضائیه، مجلس خبرگان، مجمع تشخیص و دولت را می زنند.

این مبارز دوران ستمشاهی در بخش دیگری از صحبت های خود در همین زمینه خاطرنشان می کند: مسئله مهم ما در سال آینده بیداری، بصیرت، آگاهی، شناخت و همگامی با آهنگ ولایت از سوی اصحاب خالص امامت و ولایت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشور ما همیشه در معرض فتنه بدخواهان بوده که مدد خدا همیشه فتنه گرانو به زمین زده
ایران امروز ما ایران دوره قاجار و پهلوی نیست که راه برای فتنه گران برای چپاول و دست اندازی باز باشه
همه ما زیر سایه دست الهی ولایت فقیه تا ظهور حضرت حجت (عج) در مقابل هر فتنه ای می ایستیم و از هیچ چیز هم ترس نداریم
Iran, Islamic Republic of
سال بر کناری مشایی وباندش مبارک باد
Iran, Islamic Republic of
احتمال زیاد آقای بادامچیان در انتخابات پیش رو در اردوگاه رفسنجانی باشد . اگر نباشد به آن تمایل خواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
زبونتو بگم چی!!! دوس دارید مردم تو جول ولا باشن
Iran, Islamic Republic of
عیب منتقد ینی مثل آقای بادامجیان اینست از این افراد به صراحت نام نمیبرند تا مردم تکلیف خودشان را با امثال آقای مشایی بدانند.