چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

پیروزی استقلال خوزستان مقابل سایپا

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 390063
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل ساپیا به پیروزی رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سایپا در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز و با حضور حدود ۱۰۰ هوادار برگزار شد.

در اوایل این دیدار مهدی مومنی در دقیقه ۳ در حالیکه دروازه سایپا خالی شده بود توپ را به بیرون زد. او در دقیقه ۲۶ هم یک موقعیت تک به تک را از دست داد. در دقیقه ۲۸ کاوه رضایی توپی را به تیرک دروازه استقلال کوبید تا در پایان ۴۵ دقیقه اول دو تیم به تساوی بدون گل رضایت داده باشند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۲ محمد اوسانی و ۸۹ مهدی مومنی از روی نقطه پنالتی توانستند برای استقلال خوزستان گلزنی کنند تا در پایان استقلالی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسند. این دومین باخت متوالی شاگردان مجید جلالی در این فصل بود.

قضاوت این دیدار برعهده شاهین حاج‌بابایی بود. وی به حمدالله ابدام و رضا کاردوست از استقلال خوزستان و مجید ایوبی و حامد فلاح‌زاده از سایپا کارت زرد نشان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *