شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

تدوین برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 430860
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، مدیریت هوشمند و پاسخگو در تخصیص به موقع منابع مالی و اعتبارات سازمانی را یک ضرورت و رمز موفقیت سازمان در این برهه زمانی دانست.
به گزارش جهان به نقل از مهر ، دکتر محمد جواد کبیر در جمع مدیران ارشد این سازمان گفت: چنانچه سازمانهای بیمه‌گر پایه از کارآیی و اثربخشی لازم در پیشبرد نظام سلامت برخوردار نباشند؛ پاسخگویی لازم را به مخاطبان نخواهند داشت.

وی همچنین متذکر شد: ما بیش از ۱۰۰ کشور دنیا را در رابطه با پیشرفت نظام سلامت مورد بررسی قرار دادیم که در اکثریت قریب به اتفاق آنها نظامهایی در ارائه خدمات سلامت در جامعه موفق بودند که ساز و کار بیمه‌ای مطلوبی را داشتند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر انضباط کاری در انجام امور سازمانی گفت: ما نیازمند ممارست هرچه بیشتر مدیران هستیم به نحوی که در پیشبرد اهداف سازمانی به گونه ای حرکت کنیم تا ضمن مستندسازی عملکردها، برای انجام آنها ادله قانونی داشته باشیم.

کبیر با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی سازمان و همچنین تشکر از تمامی کسانی که به نحوی در تدوین و تهیه این برنامه زحمات زیادی کشیدند گفت: ما با اجرای این برنامه باید تلاش کنیم تا ادبیات روشنی بین ستاد و ادارات کل استانی برقرار کنیم چرا که این امر موجب تعالی، پویایی و سرزندگی سازمان خواهد شد.

وی در این راستا اولین و مهمترین گام را پایبندی و التزام مدیران ارشد به برنامه عملیاتی سازمان دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کارمند
که چی ؟کاش مشکلی از خلق الله حل می شد !!!!