جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سایت آب سنگین اراک میزبان ۲ شهید

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 356160
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در تأیید فعالیت‌های راکتور آب سنگین اراک و همچنین به جهت تقویت روح حماسی دانشمندان ، کارکنان و کارگران سایت آب سنگین اراک، ۲ شهید گمنام در این سایت به خاک سپرده می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آینده‌ای نزدیک راکتور آب سنگین اراک افتخار میزبانی ۲ شهید گمنام دفاع مقدس را پیدا می‌کند.

وی افزود: به منظور تداوم تلاش‌ها و در تأیید فعالیت‌های راکتور آب سنگین اراک و همچنین به جهت تقویت روح حماسی دانشمندان، کارکنان و کارگران سایت آب سنگین اراک، در آینده ای نزدیک تعداد ۲ شهید گمنام در این سایت به خاک سپرده می‌شوند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین با اعلام این مطلب که مجتمع «UCF» اصفهان نیز در آینده نزدیک شاهد تدفین شهدای گمنام است؛ از تلاش‌های دانشمندان هسته‌ای کشورمان که بیانگر شعار شهیدان سرافراز مبنی بر اینکه «ما می‌توانیم» و «ما هنوز ایستاده ایم» می‌باشد؛ تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *