پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

خاطره‌فوتبالی مهدوی‌کیا وتوصیه به‌کنکوری‌ها

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 393664
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران با بیان خاطره‌ای از دیدار مقابل استرالیا توصیه‌ای را نیز برای کنکوری‌ها داشت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مهدی مهدوی‌کیا که در دیدار یاران حجازی مقابل ستارگان سینما و موسیقی به میدان رفته بود، با اشاره به خاطره‌ای از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل استرالیا در ملبورن گفت: شرایط بازی به گونه‌ای بود که همه فکر می‌کردند استرالیا برنده میدان است اما با وقفه‌ای که در بازی افتاد، توانستیم بازی را برگردانیم.

وی ادامه داد: بعد از ورود آن تماشاگر به زمین، بازی دچار وقفه شد و بازیکنان تیم ملی فوتبال توانستند از وقفه ایجاد شده حداکثر استفاده را برده و توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارند تا بتوانیم دو گل خورده را جبران کنیم.

مهدوی‌کیا در پاسخ به این سوال که آیا عابدزاده حین بازی با استرالیا جک می‌گفت که بچه‌ها می‌خندیدند، اظهار کرد: نه اما عابدزاده همیشه روحیه‌اش بالا بود.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور خود در تیم ملی و در بازی مقابل استرالیا گفت: من آن زمان یک جوان بودم که همه نگاه‌ها به من بود.

وی در ادامه با بیان این که در این دیدار استرالیا از تیم ملی ایران بهتر بود، بیان کرد: هیچگاه نباید امید را از دست داد و باید تا آخرین لحظه تلاش کرد و جنگید. ما هم با این تلاش و جنگیدن توانستیم بازی دو بر صفر باخته را دو بر دو کنیم.

مهدوی کیا همچنین با تشبیه این موضوع به کنکوری‌ها توصیه کرد، با توجه به این که هم اکنون به کنکور نزدیک هستیم، کنکوری‌ها باید همانند فوتبال تا دقیقه‌ آخر تلاش کنند تا بتوانند موفق شوند.

پیشکسوت تیم ملی ایران همچنین در مورد شرایط درسی خود در زمان تحصیلش گفت: من درسم خیلی خوب بود اما از زمانی که درگیر فوتبال شدم نتوانستم به خوبی درس بخوانم. من تا دوم دبیرستان جزو سه شاگرد اول مدرسه بودم ولی در سال چهارم تنها توانستم پانزده روز از سال تحصیلی را به مدرسه بروم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *