جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
طی پیامی

نماینده تهران از عملکرد فرمانده ناجا تشکر کرد

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 424867
مجتبی رحماندوست با صدور پیامی از اجرای عدالت از سوی فرماندهی نیروی انتظامی تشکر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجتبی رحماندوست عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای اجرای عدالت و برخورد با مأموران خاطی ناجا تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

سردار گرامی جناب آقای حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی

احتراما خبر برخورد قاطع جنابعالی با ماموران خاطی ناجا که با برخورد نادرست و ناشایست خود موجبات نارضایتی یکی از هموطنان و شهروندان ارمنی تهرانی و همسایگانش را فراهم آورده بود، موجب خوشحالی اینجانب شد.

این خبر برای بنده که پیگیر بحث عدالت و رعایت حقوق شهروندی و تحقیق و تفحص از زندانها و بازداشت‏گاه‌ها و تحت نظرگاه‏‌های مختلف کشور هستم، بسیار امیدوار کننده است و از این بابت از این اقدام شجاعانه جنابعالی تشکر و قدردانی می کنم.

این گونه برخوردها و اطلاع رسانی به مردم، نه تنها باعث تضعیف مجموعه‌های انقلابی نمی‌شود بلکه اعتماد بیشتر مردم و در نتیجه قوام بیشتر نهادهای نظام جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

این اقدام شجاعانه توجه جنابعالی به انجام وظیفه انسانی و تکلیف الهی و اسلامی را نشان می دهد که موجب تقدیر ملت بزرگوار ایران و شهروندان تهرانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *