جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نمایندگان مجلس به دیدار رهبر انقلاب رفتند

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 424768
نمایندگان مجلس پس از پایان نشست علنی ۱.۵ ساعته صبح امروز در آستانه ۷ خردادماه سالروز آغاز بکار مجلس، طبق روال هر ساله به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند.
نمایندگان مجلس به دیدار رهبر انقلاب رفتند
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی ۱.۵ ساعته صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان در سخنان کوتاهی اظهار داشت: نمایندگان مجلس هر سال به مناسبت ۷ خردادماه سالروز آغاز به کار مجلس توفیق دارند که خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شوند و از رهنمودهای ایشان استفاده کنند.

وی افزود: آخرین انتخابات هیأت رئیس مجلس نهم برای اجلاسیه چهارم روز گذشته با بیشترین همدلی بین نمایندگان مجلس برگزار شد، به نوبه خودم از همه نمایندگان مجلس و فراکسیون‌های خانه ملت و همه عزیزانی که به این هم‌افزایی کمک کردند، تشکر می‌کنم.

باهنر یادآور شد: از تلاش‌ها و فعالیت‌های آقایان سبحانی‌نیا و نعمتی که در هیأت رئیسه اجلاسیه چهارم از حضور آنان بی‌نصیب هستیم، تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در بخش‌های دیگر مجلس بتوانیم از تجربیات آنان استفاده کنیم.

نایب رئیس دوم مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: جلسه علنی صبح امروز مجلس را همین جا به پایان می‌رسانیم تا ان‌شاءالله نمایندگان مجلس خدمت مقام معظم رهبری برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *