سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۴

تاکنون چند نفر خودرو ثبت نام کردند؟

چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 454864
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای به استقبال خوب مردم از طرح جدید دولت در خرید اقساطی خودرو با تسهیلات حداکثر ۲۵ میلیون تومانی اشاره و اعلام کرد که در ۲ روز آغاز این طرح بیش از ۴۰ هزار متقاضی ثبت کردند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت(شاتا)، در اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت آمده است: براساس گزارش ها، تا عصر روز سه شنبه در گروه صنعتی ایران خودرو بیش از ۲۰ هزار خودرو ثبت نام شده است که ۴۰ در صد آن پژو ۴۰۵، نزدیک به ۳۰ درصد سمند و بقیه پژو پارس، ال ۹۰ و پژو ۲۰۶ و دنا بوده است.

همچنین در گروه خودروسازی سایپا نیز بیش از ۱۹ هزار خودرو ثبت نام شده که ۷۰ درصد آن متعلق به پراید و تیبا و بقیه خودرهای ال۹۰ و وانت زامیاد برلیان بوده است.

در این اطلاعیه تصریح شده که تلاش برخی رسانه ها برای ایجاد یاس و ناامیدی و القای برخی ابهامات، راه به جای نخواهد برد و مردم فهیم کشور به خوبی رفتارهای مغرضانه سیاسی را تشخیص خواهند داد و براساس منافع کشور تصمیم خواهند گرفت.


وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین اعلام کرده که استقبال گسترده مردم از این طرح، موجب دلگرمی دست اندرکاران و کارگران زحمت کش صنعت خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با این پیشرفت و تکنولوژی که در زمینه خودروسازی در جهان وجود داره، با کمک بانک مرکزی و حمایت بی حد تاکنون تونستید بفروشید و اما بعدها چی.. مطمئن باشید بازار اشباه شده و فعلا مردم در این زمینه داغ هستند و خودروی با کیفیت سوار بشن به هیچوجه این ارابه ها را نخواهند خرید و برای خودروی 30 میلیون تومانی بایستی با اصل و فرعش حدود 47 میلیون تومان بپردازند وانگهی به سررسید اقساط وام برسه و هر روز هم به تعمیرگاه مراجعه کنند، معلوم میشه و قدر سلامت را خواهند دانست . باور کنید احتیاج مبرمی به خودرو دارم ولی نمی خرم .. تا شرایط و کیفیت و قیمت خودرو تغییر کند..
دراین دولت وقتی به مقوله هایی مثل مسکن میرسیم خبرهایی مهندسی شده رو میبینیم که همیشه دنبال تشویق مردم برای خرید هستند هیچکس حاضر نیست حتی کمترین توجهی به اجحافی که به مردم میشود توجه کند مثلا مسکن مهر و غیره ولی در مورد خودرو شاید دولتی ها اینقدر باهوش نیستند که بفهمند که مردم برای این از خودروسازها نمیخرند که اولا محصولات بی کیفیت و با تکنولوژی قدیمی و غیر قابل استفاده هستند و در ثانی بابا بفهمید قیمت جنس ارائه شده و خودرو تحویلی حتی یک سوم این قیمت ارائه شده نیست چرا اینهمه زور میزنید گیریم که الان 60 هزار نفر خریدند برای بقیه تولیداتتون تا یک میلیون دستگاه و یا حتی نصف آن حدود پانصدهزار دستگاه چکار میخواهید بکنید فکر میکنید مردم نمیفهمند ؟ مردم خوب میدانند که خیلی از این اقساطی ها پولش بر نمیگردد و دست بانکها و خودروسازها در حنا میماند یکی از دلایلی که بانکها در این کار دخالت کردند این بود که پول در جیب مردم نیست چزا نمیفهمید اینهم از کارنامه درخشان و جنبشی است که در اقتصاد قرار بود دولت روحانی طی صد روز اول ایجاد کند هیچی نداریم مگر مقداری حرف مفت که همه اش در مورد مذاکرات با آمریکا است و تازه آنهم با چه هزینه ای که مردم خوب به این هزینه ها واقف هستند به هزینه مقابله با بهترین و صادقترین آدم روی زمین بعد از امام عصر در حال حاضر که حضرت سید علی (روحی فداه ) هستند
رضوان
واقعا هرچی سرمون بباد حقمونه! متاسفم که واسه ارزون شدن پراید20 تومنی کمپین زدیم و حالا واسه خرید همون پراید به قیمت 40تومن داریم سر و دست میشکونیم!!
Iran, Islamic Republic of
هههه ببینید چطور سر و دست میشکنند