چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲۱
۲۴
مدیركل روابط عمومی صدا و سیما:

حضور دولت یازدهم در صداوسیما خیره کننده است

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب: 399361
مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در پاسخ به انتقاد سخنگوی دولت از رسانه‌ملی حضور اعضای دولت یازدهم در برنامه‌های صدا و سیما را چشمگیر و بیش‌تر از دولت‌های قبل دانست.
حضور دولت یازدهم در صداوسیما خیره کننده است
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سید تقی سهرابی با اظهار تعجب از سخنانی كه این روزها برخی مقامات در خصوص كم‌توجهی صدا و سیما به عملكرد دولت بیان می‌كنند، گفت: بر اساس آمار و مستندات موجود از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاكنون بخش عمده‌ای از برنامه‌های صداوسیما در شبكه‌های مختلف ملی، استانی و حتی بین‌المللی به اهداف، برنامه‌ها، اقدامات و عملكرد دولت یازدهم اختصاص داشته و دارد.

مدیركل روابط عمومی صدا و سیما آمار حضور مسئولان دولت یازدهم در برنامه‌های رسانه‌ ملی را خیره‌كننده توصیف كرد و افزود: در یك جمع‌بندی اولیه، فقط در دوره زمانی اول مرداد ۱۳۹۲ تا اول خرداد ۱۳۹۳، مسئولان قوه‌ مجریه ۲۰۰هزار و ۹۸۹ دقیقه تنها از ظرفیت مراكز استان‌های صداوسیما برای بیان عملكرد خود استفاده كرده‌اند؛ در همین مقطع آنتن رادیو به مدت ۷ هزار و ۵۴۲ دقیقه در اختیار مدیران دولت یازدهم بوده است. از سوی دیگر، ۷۵ برنامه گفتگومحور در بخش گفتگوی ویژه خبری شبكه ۲سیما تمام و كمال در اختیار اعضای دولت بوده است و در مجموع طی مدت یادشده بیش از ۴ هزار ساعت از وقت صداوسیما به عملكرد دولت اختصاص داشته است.

سهرابی تصریح كرد: اگر حضور مستمر مسئولان دولتی در برنامه‌های صداوسیما در ۷ ماه پس از خرداد تا پایان آذر ۱۳۹۳ را به این آمار اضافه كنیم، می‌توان آمار حدود ۶ هزار ساعت حضور را برای مسئولان دولتی بیان كرد كه بسیار قابل توجه و تأمل بوده و ادعای محكمی است بر اینكه صداوسیما در قرق مدیران دولتی بوده است.

وی افزود: همین مقدار پوشش فعالیت‌های دولت بیش از عرف رسانه است و انتظار بیش از این یك خواسته غیرملی و با اهداف سیاسی ارزیابی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
آقایان چون عملکردی ندارند طبیعتا در برنامه هایی هم که 100% در اختیارشان هست چیزی برای ارائه ندارند و این بدترین نوع خصومت صداوسیما با این مدیران است: افشای دستان خالی دولت با آزاد گذاشتن شان
مشک آن است که ببوید نه انکه عظار بگوید.
مشکل اینه که با همه تفاسیر بویی از کار به مشام نمیرسه که بشه اعلام کرد
Iran, Islamic Republic of
دیگه دولت اعتداله دیگه، ازش بیشتر از این انتظاری نیست، جنس اعتدال اقای هاشمی از این حرفاس
انتخابات مجلس نزدیکه!!!
چکامه حیدری
Iran, Islamic Republic of
اگر رسانه ملی اینقدر لی لی به لا لای دولت اعتدال نمیگذاشت واجازه حضورموافقان و منتقدان ومخالفان توافق بی آبروکننده ژنو را در مناظره این دو طیف درتلویزیون میداد امروز ...
بصیرت
وقتی رهبر انقلاب هم از اعضای مذاکره کننده ایرانی حمایت میکنن و هم میگویند من مخالف تمدید توافق نیستم چرا شما کاسه داغتر از آش میشوید و اینقدر عصبانی هستید تا رهبر انقلاب هست کوچکترین مشکلی نیست
حالا خوبه در 16 ماه گذشته بجز تعلیق فعالیت های هسته ای و افزایش تحریمهای ضد ایرانی و تعلیق مسکن مهر دستاورد دیگری نداشتن که قابل انعکاس در رسانه ملی باشد.
متین
جناب روحانی ، تبلیغات وانتخابات ریاست جمهوری خیلی وقته که تمام شده ، بهتر بجای حرف و شعار و تبلیغات به مسئولیتی که ملت به شما واگذار کردند ، بپردازید .
آفرین به صداوسیما به خاطر این روشنگری
منطغد
از صدا وسیما میخواهیم تا میتوانن این دولت را در صدا وسیما نشان دهند وبه در خواست دولت تمکین کنند.زیرا ازسال96دولت جدید می آید ودیگر فرصتی برای حضور ندارند.
خدا کنه.
ان شاالله
بصیرت
آیا خواهان بازگشت احمدی نژاد هستید یا مشایی یا هر دو آنها باهم؟
سیدرضا
هرکس بیاید لااقل یک کاری برنامه ای دارد...
علی
از صدا و سیما میخوام تا میتونن دولت اعتدال رو نشون بدن چون تنها دولت 4 ساله ایران خواهد بود
مصطفی
تنها دولت بالقوه چهارساله ایران ، دولت محمود بود
بله....چون چهار ساله دوم ایشون مشایی رییس جمهور بود نه ایشون...
کاظم
بابا اينا صدا وسيما را دربست مى خواهند شايد مى خواهند ان گردويى که کنار نان وپنير مردم گذاشتند نشان دهند
United States
من خدایی موندم تو این انتقادات دولت
اخه یکی نیست بگه شما که یه برنامه کودک رو نتونستین تحمل کنید و زدین تعطیلش کردین دیگه کی جرات داره تو صدا و سیما از شما انتقاد کنه
Iran, Islamic Republic of
فرار به جلو با انتقاد از صدا وسیما... من بعنوان یکی از بیننده های دائمی تمام شبکه های سیما تابحال اینهمه حجم استفاده دولت از صدا وسیما را در هیچ دولتی ندیده ام . واقعا از حرفهای روحانی بسیار تعجب کردم.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگر همین میزان ساعتی که صدا و سیما اعلام کرده دولتمردان کار میکردند الان وضعمون اینجوری نبود
Iran, Islamic Republic of
محل كارشون اينجاست. نه .......... !!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تدبيره ديگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر مخالف من را از روحاني ياد بگيريد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!