جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
تبلیغ محصولات فرهنگی حزب‌اللهی در اکران‌های مردمی؛

فراخوان جدید اکران‌های‌مردمی جشنواره‌عمار

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 387337
جشنواره عمار در فراخوانی اعلام کرد موسسات تولید محصولات حزب‌اللهی می‌توانند جهت تبلیغ موسسه یا معرفی محصول خود، تیزر خود را در اختیار جشنواره قرار دهند.
فراخوان جدید اکران‌های‌مردمی جشنواره‌عمار
به گزارش جهان به نقل از فارس، جشنواره مردمی فیلم عمار در راستای حمایت از جناح مومن انقلابی سراسر کشور در دوره های گذشته اقدام به معرفی موسسات و محصولات فرهنگی در شبکه اکران‌های مردمی این جشنواره کرده بود که بازخوردهای مثبتی در معرفی و توزیع این محصولات داشته است.

اینک این جشنواره برای گسترش این جریان در فراخوانی اعلام کرده است که موسسات تولید محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اعم از کتاب، نشریه، صوتی و تصویری، پوشاک، حوزه سبک زندگی می‌توانند تیزرهای تبلیغاتی خود را جهت معرفی موسسه و یا محصولات، برای قرار گرفتن در بسته‌های اکران مردمی در اختیار دبیرخانه این جشنواره قرار بدهند.

این موسسات می‌توانند معرفی خود و درخواست خود را به آدرس ammarfilmfest@gmail.com ارسال کنند.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره عمار، معرفی این گونه تولیدات فرهنگی به صورت تیزر تبلیغاتی در بسته‌های اکران جشنواره مردمی فیلم عمار که در بیش از ۳۰۰۰ نقطه در کشور اکران خواهد شد، قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *