جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۵
۳۶
از خشم هواداران تا رضایت ۲۰ میلیونی!

مجیدی راست می گوید یا عادل؟ + تصویر روزنامه ورزشی

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 387030
در قسمتی از برنامه ۹۰ و زمانی که فردوسی‌پور اشاره کرد، او در مصاحبه با یک روزنامه ورزشی اعلام کرده است که به پرسپولیس خواهد رفت، مجیدی گفت: «شما نباید به روزنامه ها استناد کنید.»
مجیدی راست می گوید یا عادل؟ + تصویر روزنامه ورزشی
سرویس ورزشی جهان نيوز - مسعود پاشنا: شب گذشته فرهاد مجیدی که مهمان حضوری برنامه نود بود و پس از ماه ها تن به یک گفتگوی مشروح داده بود، در طول حضورش در این برنامه بارها با عادل فردوسی پور بر سر مسائل مختلف مجادله کرد.

در قسمتی از برنامه ۹۰ و زمانی که فردوسی‌پور اشاره کرد، او در مصاحبه با یک روزنامه ورزشی اعلام کرده است که به پرسپولیس خواهد رفت، مجیدی گفت: «شما نباید به روزنامه ها استناد کنید.»


اصل ماجرا چه بود ؟


در سال ۷۷ فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای پر سر و صدا خطاب به هواداران استقلال گفت: «استقلالی ها رخصت، می‌روم پرسپولیس!»

پس از این اظهار نظر جو استقلال ملتهب شد و فتح الله زاده سعی کرد به هر قیمتی جلوی حضور فرهاد در پرسپولیس را بگیرد. آن زمان امیر عابدینی، مدیرعامل پرسپولیس بود و می‌خواست به هر قیمتی مجیدی را سرخ‌پوش کند ولی استقلالی‌ها هم نمی‌خواستند ستاره جوان تیمشان را از دست بدهند.

هواداران دو آتشه جلوی در منزل مجیدی

وقتی بحث پرسپولیسی شدن مجیدی جدی شد عده‌ای از هواداران دوآتشه استقلال جلوی در منزل او رفتند تا فرهاد را منصرف کنند. جالب این‌که روزنامه‌ها هم به این موضوع آب و تاب دادند و خلاصه جو عجیبی ایجاد شد. همان موقع یکی از هفته‌نامه‌های هوادار استقلال عکس مجیدی را چاپ کرد و روی آن قلم قرمز کشید تا بلکه استقلالی‌ها را علیه مجیدی بشوراند.

هوادار خشمگین در دفتر فتح الله زاده

در همان زمان شایعه شد یک هوادار عصبی استقلال به زور وارد دفتر فتح الله زاده شده و به نوعی او را تهدید کرده که اگر مجیدی به پرسپولیس برود خودش را می‌کشد و… البته فتح الله زاده این ماجرا را تایید نکرد ولی یکی، دو نشریه به این موضوع پرداختند.

واکنش مرحوم حجازی: مجیدی طلا هم باشد او را نمی‌خواهم!

واکنش ناصر حجازی هم به ماجرای پرسپولیسی شدن فرهاد مجیدی جالب بود. حجازی که سعی می‌کرد تا حد امکان با بازیکن‌سالاری مبارزه کند در مصاحبه‌ای گفت حتی اگر مجیدی طلا هم باشد او را نمی‌خواهم! پس از این مصاحبه کامران منزوی قائم مقام وقت استقلال و بعضی دیگر از عوامل باشگاه سعی کردند حجازی را آرام کنند تا بلکه او از مواضع خود عقب‌نشینی کند.

رضایت مرحوم حجازی

پس از بازی استقلال مقابل نیروی هوایی عراق که آبی پوشان با تک گل موسوی به تساوی یک بر یک رسیدند در فرود گاه مهرآباد در سال ۷۷ نگارنده که به همراه همکار عکاس روزنامه خبر ورزشی جهت تهیه خبر به استقبال آبی پوشان رفته بودیم، از مرحوم ناصر خان سوال کردم، تکلیف فرهاد مجیدی چه می شود؟ وی پاسخ داد: مجیدی می تواند برگردد که همین مطلب تیتر یک فردای آن روز روزنامه خبر ورزشی شده بود.

سرانجام مجیدی با ۲۰ میلیون استقلالی ماند

پس از کش و قوس فراوان سرانجام فرهاد مجیدی با مبلغی حدود ۲۰ میلیون تومان یک فصل دیگر هم در استقلال ماند تا خیال هواداران آبی راحت شود. این در حالی است که در آن مقطع گران‌ترین بازیکن استقلال نهایتا ۷ ـ ۸ میلیون می‌گرفت ولی فتح الله زاده ۲۰ میلیون تومان به او داد تا پرسپولیسی نشود و البته حجازی هم رضایت داد ستاره جوانش برگردد.

نتیجه گیری

بدون تردید فرهاد مجیدی یکی از اسطوره های استقلال است و این که وی در زمانی قصد داشت به تیم خاصی برود در امر فوتبال یک اصل ساده ای است، خیلی از بازیکنان بزرگ زمان فصل نقل و انتقالات با پیشنهادات باشگاه های مختلف مواجه می شوند و طبیعتا پای میز مذاکره هم می روند ولی مهم آن است که با کدام تیم قرارداد می بندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منصور
برای ما استقلالی ها مهم این اسن که به تیم رقیب نرفت . فرهاد دوست داریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آیا خبر این جراید معتبر است
محمد
روزنامه خبرورزشی معتبرترین و پرتیراژترین روزنامه ورزشی ایران است
مطمئنی؟
من دبیرستانی که بودم مجله جوانان میخریدم اون زمان با فوتبالیستها مصاحبه میکردن حتی اوناییکه سرشناس نبودن مجیدی اون زمان تو بهمن بود تو مجله جوانان گفت که احتمالا به یکی از دو تیم پرسپلیس یا استقلال میره که ظاهرا استقلال پیشنهاد داد و رفت انگار براش فرق نمیکرد فقط میخواست تو یکی از دو تا تیم مشهور پایتخت باشه
علیپور
آقای مجیدی کاش واقعیت را می گفتی
به فردسی پور اصلا اعتماد ندارم. مافیای فوتبال ایران حالا چرا داره فوتبالست ها را سر مسائل قدیمی محاکمه میکنه؟
همون موقع یادش نبود؟
پرداختن به مسائل قدیمی برای لا پوشانی مسائل جدید.
این خطی است که مافیای فوتبال توسط مجریش داره اجرا میکنه.
Serbia
فردوسی پور همه جوره میخواست ثابت کنه فرهاد مجیدی یه دروغگوی به تمام معناست.ولی از اونجاییکه خدا میخواست موفق نشد.خود جنس نشسته میگه من نگفتم این بابا میگه نه ، گفتی مدارکشم موجوده!ولی فرهاد خوب چندجا گذاشت تو کاسش
مطمئنی برنامه دیشب رو دیدی؟!
اونی که ضایع شد و فقط یه حرف تکراری میزد و نمیتونست از خودش دفاع کنه مجیدی بود!
همه میدونند که مجیدی به خاطر پول اینور و اونور آب میره.الانم چون میخواد مربی استفلال بشه هی استقال استقلال میکنه
حسینی
مجیدی هیچوقت روراست نبود
فردوسی پور همونی است که تو برنامه ورزشیش به خانم فاطمه م (بازیگر معلوم الحال که در جشنواره ای خارجی مرد جوان مجری را بوسید) بابت فوت پدرش تسلیت گفت در حالیکه نسبت به فوت اقوام باقی هنرمندان بی تفاوته! احتمالا اون بوسه ها خاصشون کرده!!!
حالا به نظرتون این آدم قابل اعتماده؟ برای من هرگز...
فردوسی پور همونی یه که تو اینقد با دقت برنامه شو نگاه میکنی!!!
اتفاقا چون برنامه را دقیق دنبال میکنم میفهمم چه آدم .......است.
چون برنامه جذابیه وگرنه تو اینقد خودتو عذاب نمیدادی که برنامه یه نفری از ازش بدت می یاد رو ببینی!
بشین برنامه های ورزشی شبکه 1 و 2 رو ببین!
محب
فرهاد مجیدی اگر اسطوره استقلال بود استقلال رو تنها نمی گذاشت و به امارات نمی رفت
ایرانی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
مجیدی وقتی که بعد از گلزنی در لیگ امارات، عکس آن مردک (شیخ) اماراتی را روی پیراهن زیرینش نشان داد و بوسید، از چشم همه ایرانیان غیرتمند افتاد. آدم برای پول نباید هر کاری بکن.
با شیخ بودنش مشکل داشتی یا با اماراتی بودنش ؟
و لابد هرکی مثل شما نژاد پرست نباشه بی غیرته؟
Iran, Islamic Republic of
.مثل تو... باشه چطوره؟
مهدی
عادل بچه با صداقتیه
همیشه گفته بچه که بوده پرسپولیسی بوده ولی الان انصافا طرف هیچ کدومشون نیست.
ولی مجیدی تمام سوالات عادل رو با زیر سوال بردن عادل جواب میداد.
مهدي
من دارم اعتمادمو به فردوسي پورازدست ميدم اولا زياد مذهبي نيست من خودم هم مذهبي نيستم ولي برام مهمه كه يه ادم مذهبي رو انتن باشه باشه تو همه زمينه ها.دوما خيلي دنبال حاشيه سازيه سوما درامورخصوصي افراد دخالت ميكنه ونميدونم چرا بهش تذكري هم داده نميشه.چهارما ازمربيان وطني زياد دفاع نميكنه هركي باتيم ملي ميرفت جام جهاني تو4تاتيم چهارم ميشد.الان نيازي درفرهاد نميبينم كه دروغ بگه.معتقدم اگه واليبال ايران يكي مثل فردوسي پورداشت الان ايران تو آسياهم عددي نبود چه برسه به دنيا.اينقدرحاشيه هاروبرجسته ميكرد كه هرروز دعواباشه.
علی
مجبور نیستی برنامه شو نگاه کنی!
برنامه های دیگه رو نگاه کن تا اعتقادات مذهبیت قوی بشه!
نیما
سه ساعت برنامه داره
خب برنامشو جمع کنه
درضمن خداییش فردوسی پور هیچ وقت دنبال حل مشکلات نبوده و نیست و همش داره اسطوره ها را خراب میکنه و به حاشیه میکشونه ابی یا قرمز براش فرقی نداره...
فقط مهم برنامه خودشه ک جذاب باشه حتی به قیمت خراب کردن دایی و مجیدی و مایلی کهن و پروین و....
راسی فک نکنم کسی باشه ک از لابیگری فردوسی پور تو فوتبال ، صدا وسیما و غیره خبر نداشته بلاشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیما
من ی سوال فقط میپرسم؟؟؟؟؟
بین شما کسی هست که بازیکنان مورد علاقش تو برنامه فردوسی پور خراب نشده باشن؟؟؟؟
من شاید اندازه شما فوتبالی نباشم ولی از هر تیمی خواستین تا مثال بزنم براتون که تو برنامه نود به حاشیه کشیده شد!!!!!!
من نمیگم برنامش درکل خوب نیست
ولی خداییش ضررش از نفعش خیییلی بیشتره....
نیما
لایک
علی
پووووووووووول مهمترین مسئله برای مجیدی است
از بوسیدن عکس شیخ عرب تا رها کردن استقلال در شرایط حساس و در آستانه قهرمانی
عادل جون فوتبالی نیستم تک وتوک از هر تیمی ممکنه به کسی علاقه داشته باشم مثلا پروین حجازی کلانی دایی کریمی نوید کیا بیشتر اوقات برنامه خوبت را نگاه می کنم در ضمن یک برنامه هم اختصاص بده به فوتبالیست های دودی که با یک تست ارزان قابل راستی ازمایی است متاسفانه یک دلیل عمده بی رمقی فوتبالیست هامون اینه که دودی هستند من چند تا مدرک مستند دارم
اینقدر به اینها اهمیت ندهید
همینطوری از همه عالم طلبکارند
گلاره
بابا دمتون گرم عکس 16 سال پیش خبرورزشی رو چه زود پیدا کردین
امیرسعیدابوزهرا
Iran, Islamic Republic of
من برنامه 90 رادیدم...
فردوسی پور آچمز شدچون او براساس الگوی غربی دررسانه ملی ما جوسازی وجنجال میکند،اما مجیدی اورا رسوا کرد.آنجاکه صحبت از صداقت شد ازفردوسی پورپرسید :
آیا شما طرفدارپرسپولیس هستیدیا نه ؟ولی وقتی پاسخ صریحی نشنید ،گفت: پدرشما به خودمن گفت که عادل جمعه ها پرچم قرمز به دست می گرفت،بابرادرش به استادیوم می رفت برای تشویق پرسپولیس.اینجافردوسی پور برای اینکه دستش روشده بود گفت من چون همیشه راست می گویم بنابراین الان هم این موضوع را تایید می کنم...آنگاه مجیدی گفت:اماتا حالا اصل این موضوع راکتمان می کردید.
درقسمت دیگری ازبرنامه که فردوسی پور با الگوقراردادن برنامه های رسانه های غربی ،قصدجنجال داشت قضیه رفتن مجیدی ازاستقلال وبازگشتش به استقلال رامطرح کرد که مجیدی پاسخی دادکهبازفردوسی پورآچمزشد...وی گفت رفتنم به این خاطربودکه جایی برای فعالیت ومفیدبودن نداشتم وبازگشتم نیزفقط به خاطر هواداران وخشنودی آنان بود...هرچه فردوسی پورسعی کرد که مجیدی رابه ورطه جنجال بکشاند اوبادرایت کامل گفت : هوادارها متوجه می شوندکه من چه می گویم ،شماجای هوادارها سخن نگویید .
تاییدعرایضم اینکه فردوسی پور که تاپیش ازاین گورمی گرفت گفت :مثل اینکه شما امشب به قصد دعوا آمده اید،وتلقی من بیننده تلویزیون ملی این بود که دیدی چگونه گوربهرام گرفت.
یکی
همین روزنامه چند روز بعد خبر تکذیبیه شو زد
عدالت
اتفاقل امروز تو روزنامه 90 کامران احمد پور علیه مجیدی دست به اقشاگری زدو خبر فوق را تایید کرد
حسن آیتی
Iran, Islamic Republic of
کامران احمدپورکسی است که حق برادرش ناصراحمدپور را زیرپا گذاشت.
معلوم است که اوبایدحرف یک آدم حسابی مثل فرهادمجیدی را تکذیب کند.
هژبرمهدوی
Iran, Islamic Republic of
یکی ازحرف های صادقانه ی فرهادمجیدی اشاره به سن وسال خود درسال77بود که اگردرخانه کس باد،همین یک حرف بس است...
یک جوان بی تجربه ،اگرکاری هم کرده باشدبایدبه حساب بچگی اش گذاشت...نه مثل کامران خان احمدپورکه پس ازاینکه برادرش ناصراحمدپوراورا واردمطبوعات کرد وامتیاز روزنامه 90 رابه نام اوکه فقط یک لیسانس داشت اخذکرد؛ بعدازگذشت چند وقت امتیاز روزنامه را مال خودکرد...
آره قربون پسر.
فاطمه
با همون پول اضافی که این مردک گرفتع، میشد اون موقع برای بیست تا روستا مدرسه ساخت. کوفتشون بشه این فوتبالیها هر چی از بیت المال می چاپن.
فكر نون ، باشيم كه خربزه اَبه !
كدوم فوتبال ؟؟!!
مگه فوتباليم ، مونده ؟؟!!
اگه بخوادم بمونه، عادل جان ! مگه ميزاره ؟؟؟؟