يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

روحانی نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 447231
رييس‌ جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در هفتادمین نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد به نيويورک سفر کرده بود، عازم تهران شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحاني که در پی فاجعه منا در روز عید قربان برنامه های خود در حاشیه سازمان ملل را نیمه تمام گذاشت دقایقی پیش برای حضور در مراسم استقبال از پیکر حجاج جانباخته کشورمان ، نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.

رییس جمهوری در سفر به نيويورک علاوه بر سخنراني در مجمع عمومي سازمان ملل ونیز اجلاس سران توسعه پایدار ضمن تشریح دیدگاهها و مواضع تهران در خصوص مهمترین مسایل منطقه ای و بین المللی ، ديدارها و مذاکراتی با سران و مقامات کشورهای روسیه ، سوئد ،فرانسه، انگليس، ایتالیا،برزیل، بولیوی ،ژاپن، اکوادور، افغانستان وسنگال و نیز دبیر کل سازمان ملل و رییس شورای اروپا داشت.

ديدار با اعضای انديشکده‌های آمريکا، نشست با مدیران شرکتهای تجاری، اقتصادی و صنعتی آمریکا، دیداربا مدیران و مجریان ارشد رسانه های بین المللی، دیداربا نخبگان و کارآفرینان ایرانی مقیم آمریکا و حضور در جمع صمیمی ایرانیان مقیم آمریکا و نیز مصاحبه با رادیو ملی آمریکا و شبکه تلویزیونی سی. ان. ان از ديگر برنامه های کاری فشرده رييس جمهوری در جريان سفر به مقر سازمان ملل بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
چقدر هم عجله فرموده اند رييس جمهور مون!!!
با اين شتاب و عجله خداي ناكرده اتفاقي براشون نيفته تو مسير اومدن!! آخه ممكنه خلبان را مجبور كنن تندتر رانندگي كنه و سرعت هواپيما رو بيش از حد بالا ببره و اونوقت سر پيچي , دروبرگردوني و مسير دوطرفه اي ,... خلاصه نتونه هواپيما رو كنترل كنه و....!!!
حالا يكي بياد جلوي اقاي روحاني روبگيره تو تهرون! چون بااتفاقات مكه رگ غيرت ايشون بدجوري به جوش اومده و ممكنه دستور حمله يهويي به عربستان را صادر فرموده و خاك اونجا رو به توبره بكشن ...ها!! اين رها كردن يهويي برنامه هاي سفر آمريكا و ناتمام ماندن دو سه ساعت آخر برنامه هاي ايشون هم در همين راستا ارزيابي مي شود!!!! خلاصه از مابود گفتن, حال خود دانيدو خشم و غضب رييس جمهور!!