جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تحریم نشست خبری سیدمهدی‌رحمتی

سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 175639
چند خبرگزاري و شبكه تلويزيوني نشست خبري فرداي رحمتي را تحريم كردند.

به گزارش فارس، مهدي رحمتي امروز و پس از كش‌وقوس‌هاي فراوان با عقد قرارداد يك ساله رسما به استقلال پيوست.

از ساعت‌ها قبل از عقد قرارداد خبرنگاران براي پوشش اين مراسم و اطلاع‌رساني به هواداراني كه منتظر شنيدن صحبت‌هاي رحمتي بودند در محل باشگاه استقلال و هيئت فوتبال حضور يافتند اما رحمتي در پاسخ به سؤالات بي‌شمار خبرنگاران كه نمايندگان افكار عمومي هستند فقط به اين جمله " فردا پاسخ سؤالات را مي‌دهم " بسنده كرد.

اين در حالي بود كه هواداران استقلال منتظر پاسخگويي رحمتي در اين باره بودند اما دروازه‌بان جديد استقلال با بي‌توجهي به اين مسائل همه چيز را به فردا موكول كرد در حالي پاسخگويي به چند سؤال كار چندان سختي نيست. خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف به احترام باشگاه استقلال و ميليون‌ها هوادار قصد داشتند با پوشش صحبت‌هاي رحمتي سخنان وي را بازتاب دهند كه با امتناع اين ‌دروازه‌بان مواجه شدند.

در راستاي برخورد نامناسب مهدي رحمتي با خبرنگاران، خبرگزاري‌هاي فارس، مهر، ايسنا، ايرنا، برنا، نسيم، شبكه خبر و باشگاه خبرنگاران در نشست خبري فرداي مهدي رحمتي شركت نمي‌كنند.

اين خبرگزاري‌ها و شبكه‌هاي تلويزيوني معتقد هستند اهميت به يك بازيكن و حضور در نشست خبري براي يك بازيكن نمونه بارز بازيكن سالاري است و به همين دليل حضور در اين نشست را تحريم كردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *