جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲
کریمی:

کَشککی گفتم، شانسی پنالتی را گرفت!

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 405930
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: من کشککی به زارع جهت پنالتی را گفتم و او هم شانسی پنالتی را گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فیروز کریمی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در خارج از سالن کنفرانس در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم که روند رو به جلوی خودمان را ادامه بدهیم البته ما بدشانسی‌هایی را هم آورده‌ایم در ۳۰ ثانیه پایانی تمرینات ملوان روح‌الله عرب را به دلیل مصدومیت از دست دادیم آن هم در حالی که عرب در اوج آمادگی بود و او بازیکنی بود که همه می‌توانستند از دیدنش لذت ببرند. احمد آهی هم به دلیل بیماری که نمی‌دانم چیست غایب بود و بیماری بر او غلبه کرد. نفرات تأثیرگذاری را از دست دادیم امروز دو مدافع وسط ما هر دو از بازیکنان امید بودند در برد پرسپولیس شانس هم دخیل بود به خصوص در ضربه پنالتی.

وی در مورد اینکه مازیار زارع گفت که فیروز کریمی جهت پنالتی را به او گفته است گفت: شانسی بود مازیار تا زمانی که در وسط زمین حضور داشت برای ما خوب بازی کرد و تا قبل از دروازه‌بان شدنش عالی بود. در آن لحظه که در آن دروازه قرار گرفت هندوانه هم به سمتش پرت می‌کردید نمی‌توانست بگیرد و فرق توپ و هندوانه را نمی‌دانست خدا کمک کرد.

کریمی افزود: من نگفتم که بازیکن پرسپولیس به کدام سمت پنالتی می‌زند فقط به زارع اشاره کردم که برو به وسط دروازه بایست که او فکر کرد می‌گویم بازیکن پرسپولیس پنالتی را به سمت چپ می‌زند. به هر حال اکنون مازیار زارع دروازه‌بانی است که می‌تواند در سطح ملی هم کار کند ولی باید بگویم که نه من پنالتی‌خوان هستم و نه زارع پنالتی‌گیر من کشککی حرفی زدم و او هم شانسی پنالتی را گرفت.

سرمربی ملوان در مورد بازی هفته آینده مقابل راه‌آهن که قینال ته جدول است گفت: فینال یعنی بازی آخر بازی‌ها هنوز ادامه دارد البته تیم‌هایی که وضعیت‌شان در جدول به هم نزدیک است ویژگی‌های خاصی دارند برای آن بازی هم برنامه‌ای می‌چینیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه چرا یکی از آب معدنی‌ها را برای خودش در جریان بازی کنار گذاشت گفت: آن آب معدنی مرز بود چون من هر بار که کنار زمین می‌رفتم داور به من می‌گفت که از محوطه بیرون نروم و من یکبار نگاه کردم و دیدم که حتی جلوی دوربین را هم گرفته‌ام و دوربین به من گفت مزاحم تصویربرداری ما نشو. آن بطری آب را گذاشتم تا وسط زمین نروم من تحت تأثیر بازی بودم و اگر این کار را نمی‌کردم و داور به من تذکر نمی‌داد از تونل ورزشگاه تا خانه‌مان هم می‌رفتم.

وی در مورد اینکه چرا در دقیقه ۵۷ از تعویض‌اش پشیمان شد و در دقیقه ۵۸ تعویض‌اش کرد گفت: در آن دقیقه با صادق محرمی صحبت کردم که او گفت هنوز جا دارم و می‌توانم بازی کنم نمی‌خواستم در تعویض‌ها ریسک کنم و با وجود اینکه همه شرایط را در نظر گرفتیم تا ریسک نکنیم اما باز هم در دقیقه ۸۵ آن اتفاق افتاد و دروازه‌بان ما اخراج شد. ما آخرین تعویض‌مان را در دقیقه ۸۵ انجام دادیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
از این فوتبال ما که لذت نمی بریم ولی از جملات شما لذت می بریم دمت گرم ضمنا" من پرسپولیسیم
سعيد
Iran, Islamic Republic of
اين فيروز كريمي كه حرف مي زنه حال مي كنم هم كارش ور انجام مي ده هم مردم را مي خنداند . شاد كردن دل مؤمن عبادت است خدا حفظش كنه .